עצורה (צילום: andriano_cz/depositphotos.com)
עצורה (צילום: andriano_cz/depositphotos.com)

כתב אישום נגד בת 45 מחיפה שהיללה את החמאס

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד אהדאב חוראני, בת 45 מחיפה, בגין גילוי הזדהות עם ארגון טרור והסתה. לאחר הטבח שביצע חמאס בדרום כתבה חוראני בפייסבוק: "הם לא תוקפנים אלא ביצעו את המעשים היותר אנושיים וצודקים ויפים"

פורסם בתאריך: 3.11.23 07:53

פרקליטות מחוז חיפה (פלילי) הגישה כתב אישום נגד אהדאב חוראני, תושבת חיפה בת 45, בגין גילוי הזדהות עם ארגון טרור והסתה.

מכתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד מיכל אפלבוים, עולה כי לאחר פרוץ מלחמת חרבות ברזל פרסמה חוראני בדף הפייסבוק שלה, אשר לו כ-10,000 עוקבים, דברי שבח, תמיכה, אהדה והזדהות עם ארגון הטרור חמאס, ודברי שבח, אהדה ועידוד למעשה טרור, תמיכה בו והזדהות עמו. בתמונת הרקע שלה פרסמה חוראני בערבית את הדברים הבאים בשפה הערבית: "בבוקר אחד מימי אלוהים, גדודי אל-קסאם נושאים אותנו אל פסגת האושר, עזה מעירה אותנו בקול שמהדהד מצריחי מואזין, תצטרפו אל התפילה לשחרור, תצטרפו אל התפילה ללחימה, תצטרפו אל התפילה לניצחון. 7 אוקטובר 2023". פרסום זה זכה ל-33 לייקים ולשתי תגובות. בהמשך מחקה פייסבוק את הפוסט.

 

 

במקרה אחר, יום לאחר תחילת המלחמה פרסמה חוראני פוסט נוסף ובו דברי שבח, תמיכה, אהדה והזדהות עם ארגון הטרור חמאס, ודברי שבח, אהדה ועידוד למעשה טרור, תמיכה בו והזדהות עמו. "הפלסטיני במצב של הגנה עצמית מלאה", היא כתבה, "עם שהאדמה שלו כבושה ומגורש ממנה וחי בתוכה במצור ברעב והרג וקיפוח והמחלה וייאוש, החומות חונקות אותו מעל לאדמה ומתחתיה, אפילו כשחלק מהפלסטינים הסתפק בפירורי מדינה שמשחררת את האויב מאופציית שתי המדינות ותהליך היישוב קרס; עם שהעולם הכחיש אותו, שתמך במפלצת שטוחנת את העצמות שלו ובזזה ממנו את הבתים שלו, שמשליכה את הצעירים בבתי קברות ובבתי הכלא ובמקררי המתים, וגורר את הנשים שלו, ומותיר את הילדים יתומים; עם של מיליונים בתוך כלא גדול, בפני מוות איטי שנוא ורע שמעורר את האקסטזה של רשעי העולם והכלבים שלהם. אלה שיצאו אתמול מרימים את הדם שלהם והחלומות שלהם והכאבים שלהם הם לא תוקפנים אלא ביצעו את המעשים היותר אנושיים וצודקים ויפים". פרסום זה זכה ל-51 לייקים ולארבע תגובות.

כאמור, העבירות שבהן מואשמת חוראני הן הזדהות עם ארגון טרור והסתה לטרור.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. ליאת

    לאסור ולשלול אזרחות. ממשיכים ללטף אותם. כתב אישום בדיחה, בינתיים מסתובבת חופשי כאזרחית מדינת ישראל ונהנית מכל הזכויות של המדינה בזמן שהבנים והבנות שלנו נופלות בקרב. שיתנו לה כרטיס ישיר לרצועת עזה, לבנון רק לא שתיהיה אזרחית כאן. למה מחכים, רק ככה הם ילמדו. יורקים לבאר ממנה הם שותים.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר