ניב שטייף משתחרר מבית החולים (צילום: דוברות הקריה הרפואית רמב"ם)
ניב שטייף משתחרר מבית החולים (צילום: דוברות הקריה הרפואית רמב"ם)

צפו: שופט הכדורגל שנפצע קשה בצפון השתחרר מרמב"ם

לפני כחודש וחצי נפצע שופט הכדורגל ניב שטייף באורח קשה מפגיעת טיל נ"ט בגבול הצפון בזמן ששירת במילואים. היום הוא השתחרר מהמחלקה שבה הוא אושפז בקריה הרפואית רמב"ם, כאשר צוותים של המחלקה לכירורגיה פלסטית ומחלקת טיפול נמרץ כללי הריעו לו ביציאתו מבית החולים

פורסם בתאריך: 21.1.24 13:23

שופט הכדורגל ניב שטייף (28), שנפצע קשה כלוחם מילואים ביחידה מובחרת בתחילת חודש דצמבר מפגיעת טיל נ"ט בגבול הצפון, השתחרר מהמחלקה שבה הוא אושפז בקריה הרפואית רמב"ם במהלך התקופה האחרונה, בדרכו להמשך שיקום. צוותים של המחלקה לכירורגיה פלסטית ומחלקת טיפול נמרץ כללי התאספו משני צדי המסדרון והריעו לו ביציאתו מבית החולים.

שטייף, חבר בסגל השופטים של ליגת העל, פונה לפני כחודש וחצי במסוק לחדר ההלם ברמב"ם, שם הרופאים נלחמו על חייו. ניב הוא בנו של שופט העבר שמואל שטייף.

 

 

"ראינו פוש בחדשות שהיתה פגיעת טיל בצפון", מספרת אמו יפית, "ניסינו להתקשר, הוא לא ענה, ואז קיבלנו טלפון שהוא פצוע קשה. ב-1:00 בלילה הוא יצא מניתוח, ומאז אנחנו פה שישה שבועות ברכבת הרים מטורפת. היינו במחלקה מדהימה מבחינת הצוות, שהכילה אותנו בצורה מטורפת. הם קיבלו הכל באהבה. אנחנו ממשיכים עם המון תקווה".

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר