מתן לזר ז"ל במלר"ד (צילום: דוברות המרכז הרפואי כרמל)
מתן לזר ז"ל במלר"ד (צילום: דוברות המרכז הרפואי כרמל)

"מתן היה אח מזן אחר, מותו הוא אבידה גדולה מאוד"

במרכז הרפואי כרמל אבלים על רס"מ (מיל') מתן לזר, שעבד כאח במלר"ד של בית החולים ונהרג אתמול באסון בחאן יונס: "איבדנו עמית לעבודה וחבר לחיים". גם באיחוד הצלה לא ישכחו את האדם המופלא שהיה

פורסם בתאריך: 23.1.24 13:07

אבל כבד נפל על המרכז הרפואי כרמל עם היוודע דבר מותו של רס"מ (מיל') מתן לזר באסון שאירע אתמול (שני) בחאן יונס ואשר בו נפלו 21 לוחמים במילואים. לזר, בן 32, שהיה לוחם בגדוד 6261, חטיבה 261, ובוגר מחזור צ' (2009) של בית הספר הריאלי, עבד כאח במחלקה לרפואה דחופה (מלר"ד) בבית החולים.

מנהלת הסיעוד של כרמל אהובה טל ומנהלת הסיעוד של המלר"ד יפעת אלון: "מתן ז"ל היה אח מסור, מיוחד, אהוב ואוהב אדם. הוא הגיע למיון בכרמל לפני שנה וחצי ונקלט כאילו הוא כרמליסט מבטן ומלידה. מתן אהב מוזיקה וספורט, ובמשמרות הוא לעתים אף רקד עם מטופליו. לאלו שלא היו יכולים הוא נתן יחס אישי כאילו הם הכי מיוחדים. מתן היה אח מקצועי, בעל ידע רב, אנושי וצנוע. איבדנו עמית לעבודה וחבר לחיים. יהי זכרו ברוך".

בבית החולים הוקמה היום פינת הנצחה לזכרו של לזר.

 

פינת ההנצחה לזכרו של מתן לזר ז"ל (צילום: דוברות המרכז הרפואי כרמל)

פינת ההנצחה לזכרו של מתן לזר ז"ל (צילום: דוברות המרכז הרפואי כרמל)

 

 

גם באיחוד הצלה נתאבלים על מותו של לזר, ומספרים כי מתנדבי הארגון שפועלים בכרמל נפגשו איתו רק לפני כשבוע כשיצא לחופשה מהמילואים ובא לבקר בחדר המיון.

צביקי הלפרין, רכז מתנדבי איחוד הצלה בבית החולים: "לפני שבוע פגשתי את מתן בפעם האחרונה. זו היתה משמרת עמוסה, אבל ברגע שראינו אותו, כל הצוות עזב לרגע את המטופלים ורץ לחבק ולנשום את האדם המופלא הזה. מתן היה אח מזן אחר, הבנאדם שכל אחד היה רוצה להיות מטופל שלו, תמיד רגוע ומרגיע, מחמיא לכל אחד. מותו הוא אבידה גדולה מאוד, לא רק לסובבים אותו. יהי זכרו ברוך".

 

רס"ם (מיל') מתן לזר ז"ל (צילום: דובר צה"ל)

רס"ם (מיל') מתן לזר ז"ל (צילום: דובר צה"ל)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר