סמ"ר נדב כהן ז"ל (צילום: דובר צה"ל)
סמ"ר נדב כהן ז"ל (צילום: דובר צה"ל)

בתום השבעה נמצאו מכתבים שכתב נדב ז"ל לפני מותו

ביום שבת גילו בני משפחתו של נדב כהן ז"ל, לוחם בגדוד 77 מחטיבת השריון שנהרג בעזה, כי הוא השאיר אחריו מכתבים למשפחתו ולחבריו למכינת בארי שבה היה חבר. "בחרתי להתגייס לקרבי ולחיות את האמונות והערכים שרכשתי במכינה", כתב, "ובסופו של דבר נדרשתי לשלם את המחיר האולטימטיבי"

פורסם בתאריך: 10.4.24 18:47

נדב (נדי) כהן ז"ל, לוחם בגדוד 77 מחטיבת השריון שנהרג בעזה בשבוע שעבר, הותיר במחשבו מכתבים שאותם גילו בני משפחתו עם סיום השבעה על מותו.

ביום שבת גילו בני משפחתו של נדב ז"ל כי הוא השאיר אחריו מכתבים לבני משפחתו ולחבריו למכינת בארי שבה הוא היה חבר לפני שירותו הצבאי. חברו של נדב, שידע על קיומם של המכתבים, התבקש על ידי נדב עוד בחייו כי אם יקרה לו הנורא מכל, יעדכן את המשפחה על הימצאותם.

נדב כתב את המכתבים במחשבו באמצע חודש ינואר, בעת שהיה בחופשה בבית. מיכל לרנר, אמו של נדב, החליטה לפרסם את המכתב המרגש לחבריו למכינה ולסגל בשל הערך החינוכי והערכי שלו. נדב בחר ללכת למכינה קדם צבאית בעקבות אחיו הגדול יונתן, שהיה חבר במכינת רבין. רוני, אחותו הקטנה, חברה גם היא במכינת בארי שאליה היא הצטרפה בעקבות נדב.

 

 

את מכתבו סיים נדב במילים: "בחרתי להתגייס לקרבי ולחיות את האמונות והערכים שרכשתי פה במכינה, למרות כל הקשיים שכרוכים בזה, ובסופו של דבר נדרשתי לשלם את המחיר האולטימטיבי. אבל ככה זה בחיים, הבחירות שהולכות יד ביד עם הערכים שאתם מאמינים בהם, במיוחד בתור בוגרי מכינה אידיאליסטים, בהכרח יהיו הבחירות הקשות ביותר, הבחירות שדורשות את ההקרבה הגדולה ביותר".

 

המכתב שכתב נדב כהן ז"ל לחבריו במכינת בארי

המכתב שכתב נדב כהן ז"ל לחבריו במכינת בארי

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר