הילה רובין-שלם, יעקב פרץ (צילומים: אילן קדוש, דוברות עיריית קרית אתא)
הילה רובין-שלם, יעקב פרץ (צילומים: אילן קדוש, דוברות עיריית קרית אתא)

לראשונה זה עשור צפויה התמודדות ממשית על ראשות עיריית קרית אתא

האם כיסאו של ראש העירייה הוותיק יעקב פרץ מתנדנד? יו"ר סיעת הילה שלם והתושבים, הילה רובין-שלם, הכריזה על מועמדותה לראשות העירייה. רובין שלם: "הגיע הזמן להתחדשות, הגיע הזמן שהתושבים יקבלו הרבה יותר"

פורסם בתאריך: 29.6.23 11:33

לראשונה זה עשור צפויה התמודדות של ממש על ראשות עיריית קרית אתא. אתמול (רביעי) הכריזה יו"ר האופוזיציה במועצת העיר, הילה רובין-שלם, על מועמדותה לראשות העיר.

רובין-שלם (38), נשואה ואימא לארבעה ילדים, דור רביעי בעיר, התמודדה בבחירות ב-2018 רק למועצת העיר עם סיעתה הילה שלם והתושבים. בבחירות אלה רשמה רובין-שלם הישג מרשים בקנה מידה עירוני ונחשבה להפתעת הבחירות בקריות, כאשר הצליחה להכניס למועצה שלושה מנדטים, ובכך הפכה לסיעה השנייה בגודלה במועצה. עם רובין-שלם נכנסו למועצה חבריה לסיעה, רואי דוד וניר יעקובי.

 

 

רובין-שלם ידועה במאבקים הרבים שהיא מנהלת ובחמש השנים האחרונות רשמה לזכותה לא מעט הצלחות. רובין-שלם בעלת ניסיון עשיר בניהול במגזר הציבורי וכיזמית בתחום החברתי-קהילתי. היא בעלת תואר שני במינהל ומדיניות ציבורית בהתמחות בשלטון מקומי ובוגרת מכון מנדל למנהיגות. היא הקימה ומנהלת עד היום את המתנ"ס ברמת בגין בחיפה.

רובין-שלם מובילה תפיסת עולם קהילתית המחוברת לשטח ולתושבים ומאמינה בשקיפות ובשיתוף הציבור, על מנת לתת לתושבים שירות ומענה מדויק לצורכיהם. "אנחנו מאמינים בקרית אתא", היא אומרת, "הגיע הזמן להתחדשות, הגיע הזמן שהתושבים יקבלו הרבה יותר ולכן החלטתי לרוץ לראשות העיר. ביחד עם התושבים נעשה וגם נצליח. כן, זה אפשרי".

בבחירות ב-2018 ראש העירייה המכהן יעקב פרץ היה המתמודד היחיד לראשות העירייה. בבחירות ב-2013 התמודד מולו ג'ילו איש לב, שהכריז על מועמדות כמעט ברגע האחרון. איש לב וחברו לסיעה, רוז'ה חסיד, לא הצליחו להכניס למועצה ולו מנדט אחד. הבחירות הקרובות צפויות להיות מעניינות במיוחד. האם כיסאו של פרץ מתנדנד? ימים יגידו.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

10 תגובות
  1. קריתי אמיתי

    נו באמת.. שום דגיגון לא יכול לעמוד מול כריש. היא טוחנת מים. מי היא? מה עשתה חוץ מלהשמיץ אותו שנים? איזה חזון היא מביאה לעיר? זה שיש לה תואר אוניברסיטה לא עושה אותה לקאש עיר ראויה. ועם כל הכבוד.. ראש עיר צריך להיראות ייצוגי בנוסף לכל המעלות שלו . וייצוגיות זה לא הצד החזק שלה.. אז חלאס קשקשת. פדיחה בשבילה שהיא באמת מאמינה שכמה עשרות חברים שלה, יובילו אותה לראשות העיר.. פחחח

  2. תושב אתא

    מפחד רק מהמחשבה שיגיע העתק של קליש. דרך אגב היא לא התמודדה באחת הקריות בעבר והייתה תושבת קריה אחרת? אז מה הקשר דור 4. פרץ ראש עיר טוב, הארנונה באסה, גבוהה. אך העיר נקיה, הישגים לתלמידי העיר. וחיבור לליכוד בממשלה. ושוב לפחד מהמחשבה שלא צריך העתק 2 לקליש, מתנגשת עם כולם, רבה עם תעשיות, פרובוקציות היא לא הפסיקה לייצר, לא אצלנו!

  3. כתושב לשעבר

    הייתי בוחר בה ולו רק בשביל לרענן קצת את העירייה
    ולכל המגיבים שהכל מושלם או שאתם ממומנים מהראש העיר או שאתם עיוורים כי אין דבר כזה שהכל טוב

  4. אבי

    יש לנו ראש עיר מצוייןבקרית אתא, משתבח עם השנים,מעורב בכל, מפתח חינוך, ספורט, תרבות, דואג לתושבים. בע"ה לעוד שנים רבות יעקב פרץ!!

  5. בר

    חדשות מעולות , המועמדת הכי טובה שיכולה להיות עבור קרית אתא הילה תקווה אמיתית להתחדשות העיר לטובה !!! כל מי שהגיע לישיבות מועצה ראה שהיא וחבריה היו היחידים שהעלו הצעות לסדר היום למען תושבי העיר , היא מוגשרת ובעלת כישורים אמיתיים לנהל עיר ברמה הכי טובה שיש . סוף סוף סיכוי אמיצי לחיים טוביםן בעיר .

  6. זו השפעת הילה שלם

    אם נתקע נעץ באחת מרגלי הכסא, הוא מתנדנד במקצת
    אבל עדיין יציב.

  7. ברבורה

    מחכים ו צפים להילה שלם שתצעיד העיר ההקיפאון קדימה לעיר מוצלחת כמו שמגיע לתושבים

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר