ראש עיריית כרמיאל, משה קונינסקי (צילום: אייל מן)

ראש העיר כרמיאל: "לא אאפשר קיום חגיגות רועשות בשעות הלילה ביישובים הערביים הסמוכים לעיר"

לאחר תלונות חוזרות מצד תושבי כרמיאל בפני ראש העיר על קיום חגיגות רועשות בשעות הלילה המאוחרות מהישובים הערביים, החליט קונינסקי לשים לכך סוף. והחל לפעול כנגד המטרד: "לא ייתכן מצב שבו אנחנו כרשות נאכוף את החוק וביישובים הערבים העוטפים את העיר הכל יהיה פרוץ"

פורסם בתאריך: 12.10.21 15:04

 

לנוכח תלונות חוזרות ונשנות מצד תושבים רבים בכרמיאל על קיום חגיגות חתונה רועשות בשעות הלילה המאוחרות, הכוללות מוסיקה בווליום מוגבר, יריות שמחה באוויר ועוד ביישובים הערביים העוטפים את העיר, ביקר ראש העיר משה קונינסקי בבתי תושבים המתגוררים בסמיכות ליישובים הערביים הסמוכים לכרמיאל.

ולמד מקרוב על תופעת מטרדי הרעש בשעות הלילה המאוחרות הבוקעים מהאירועים המתקיימים במסגרתם והחליט לנקוט בשורה של פעולות לסיום המטרד הפוגע באיכות החיים של רבים מתושבי העיר.

במסגרתן, משה קונינסקי שהחל כבר בתחילת חודש ספטמבר בשיחות בנושא עם בכירים במשטרה קיים בשבוע האחרון פגישה עם מפקד מרחב הגליל במשטרה נצ"מ ויקטור בוסקילה ועם מפקד תחנת כרמיאל סנ"צ מורדי אלקובי והציג בפניהם את הנתונים המוכיחים את הפגיעה הקשה באיכות החיים של תושבי העיר.

לדבריו, "הגיע הזמן שהמשטרה תאכוף את החוק למניעת מטרדי רעש גם ביישובים הערביים בצפון. לא ייתכן מצב שבו אנחנו כרשות נאכוף את החוק ולא נאפשר לתושבי העיר קיום אירועים רועשים בשעות בלתי מקובלות ואילו ביישובים הערבים העוטפים את העיר בכלל ובמג'דל כרום בפרט, הכל יהיה פרוץ ולא יאכפו את החוק ויתקיימו אירועים בשעות הלילה המאוחרות ולעיתים גם לפנות הבוקר שמהם יבקע רעש – מוסיקה ואף יריות באוויר ויפריעו בצורה קשה לרבים מתושבי העיר".

 

 

לנוכח פעילותו בנושא של ראש העיר משה קונינסקי , החלה המשטרה בימים האחרונות בפעולות אכיפה נרחבות של מטרדי רעש ביישובים הערביים.

משה קונינסקי אף פנה לראשי הרשויות הערביות העוטפות את העיר וביקש את התערבותם על מנת לשים סוף למטרדי הרעש: "אני מקווה שהפנייה שלי תהווה זרז ומנוף לחץ על המשטרה לאכוף את החוק גם ביישובים הערביים".


 

 


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר