חודש המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד בכתר (צילום: O Production)

חודש המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד: 100 רשתות וארגונים נרתמו וקיבלו מחברת 'כתר' כסא ורוד

מאות עובדות ועובדים ברחבי הארץ נחשפו לפעילות חשובה של חברת 'כתר' בכרמיאל ויקנעם, שהזמינה חברות וארגונים שונים להציב במקום עבודתם עמדות של כסא ורוד עם תמונת הסלוגן "שבי רגע" שנותן מידע על גילוי מוקדם של סרטן השד. למהלך החשוב נרתמו גם רשת רגבה, אסם, נסטלה ועוד.

פורסם בתאריך: 20.10.21 19:11

 

במסגרת חודש המודעות לסרטן השד יצאה כתר בקול קורא לתעשייה הישראלית, בשיתוף התאחדות התעשיינים, והזמינה חברות וארגונים במשק, להציב במשרדיהם, מפעליהם והאיזורים הציבוריים שלהם עמדות של כסא ורוד עם תמונת הסלוגן "שבי רגע" עם ברקוד עם מידע על גילוי מוקדם מוטבע בעמדה.

העמדה הוצבה בחנויות כתר ברחבי הארץ וכן הזמינו ולקחו חלק במהלך החשוב כמאה חברות וארגונים ביניהם: רשת רגבה, אסם נסטלה, יוניליבר, שטראוס, NSO , חברת תלמים, חברת MIS , מספנות ישראל בחיפה, פלסאנמור בעומר ועוד.

למהלך החשוב נרתמו גם המועצות והעיריות: מועצה איזורית אשכול, מועצה מקומית אורנית, עיריית באר שבע, קיבוץ אשדות יעקב מאוחד, עיריית מודיעין מכבים רעות, מרכז הצעירים של טירת הכרמל, מועצה איזורית חוף הכרמל, קיבוץ דגניה ב'.

בזכות כך, מאות עובדות ועובדים בישראל ברחבי הארץ נחשפו לפעילות חשובה זו במהלך אוקטובר ואכן ישבו אותן נשים בעמדות וביקשו לקבל פרטים לגילוי מוקדם.

כל ההכנסות עבור עמותת אחת מתשע.

חודש המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד בכתר (צילום: O Production)


 

 


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר