טקס חנוכת פארק המדע של כרמיאל (צילום: דוברות העירייה)

פארק המדע החדש של כרמיאל נחנך השבוע בהשקעה של כ-1.8 מיליון שקלים

פארק המדע ברחוב צה"ל בעיר נחנך השבוע בנוכחות ראש העיר וצוות העירייה, הוא נמצא בסמוך למרכז המדע "חווידע" ומשתרע על שטח של כ-2 דונם. קונינסקי: "המקום מספק חוויה לימודית ייחודית לילדים על ידי הפעלתם באופן אקטיבי במתקנים ויצירת אנרגיה באמצעות משחקי מדע".

פורסם בתאריך: 2.11.21 15:17

 

פארק המדע של כרמיאל שהוקם ע"י החברה הכלכלית לכרמיאל במימון של הקק"ל, מפעל הפיס ועיריית כרמיאל בשכונת המייסדים, ברחוב צה"ל, בסמוך למרכז המדע "חווידע" והמשתרע על שטח של כ-2 דונם, הינו פרויקט ייחודי המשלב את עולם החינוך המדעי לצד חיבור וקיימות עם הטבע.

ראש העיר ויו"ר דירקטוריון החברה הכלכלית לכרמיאל, משה קונינסקי: "הפארק תוכנן ובוצע באופן שבו הוא משתלב עם הנוף הגלילי בעיר, ובמקביל מספק חוויה לימודית ייחודית לילדים על ידי הפעלתם באופן אקטיבי במתקנים ויצירת אנרגיה באמצעות משחקי מדע".

מנכ"ל החברה הכלכלית לכרמיאל, משה ונגר: "בין המתקנים המיוחדים שהוקמו בפארק: "הליקופטר"- המדמה חווית טיסה לילדים באמצעות פעולות פיזיקליות, "אופני מערבולות" היוצרים מערבולת של מים, "פטריית שיווי משקל", "טיסה בשחקים"- מטוסים שמופעלים ע"י דיווש של הילדים, ספסל מוביוס, "פיסת ירח" המדמה תחושה של קפיצה על הירח ועוד מתקנים מיוחדים ומעניינים!"

קונינסקי מוסיף: "אני רואה חשיבות רבה ביותר בהשקעת משאבים בשכונות הוותיקות בעיר ובמסגרת פעילות זו, 'הפארק הוקם בשכונת המייסדים, ברחוב צה"ל, בסמוך למרכז המדע "חווידע" על מנת לאפשר בילוי משותף בשני המקומות ולייצר חוויה כוללת של למידה והנאה לילדים. תיהנו!"

טקס חנוכת פארק המדע של כרמיאל (צילום: דוברות העירייה)


 

 


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. חיפאי

    בחיפה יש את הטכניון, מדעטק, המכון לחקר ימים ואגמים, אוניברסיטת חיפה, למה אין הירתמות של הגופים האלה (או חלקם) יחד עם עיריית חיפה להקים פארקים כאלה?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר