התאומים סהר-דוד והילה יוסיפוב כשהיו תינוקות (צילום: באדיבות המשפחה)

התאומים מנהריה חזרו לפגייה לאחר 13 שנה

התאומים סהר-דוד והילה יוסיפוב שנולדו 900 גרם כל אחד ואושפזו לתקופה ארוכה במרכז הרפואי לגליל בנהריה, חזרו השבוע כשהם בני 13 לביקור במחלקת הפגייה ופגשו את הצוות הרפואי שטיפל בהם. היה מרגש!

פורסם בתאריך: 12.12.21 18:59

 

13 שנים אחרי שאושפזו בפגייה של המרכז הרפואי לגליל, ולאחר שהגיעו לגיל מצוות, ערכו התאומים סהר-דוד והילה יוסיפוב ביקור חוזר במחלקה.

השניים, תושבי נהריה, נולדו במרכז הרפואי בשבוע ה-26, במשקל כ-900 גרם כל אחד. סהר היה מאושפז במחלקה במשך שישה חודשים, תקופה בה נדרש למספר ניתוחים, ואילו הילה היתה מאושפזת בה במשך שלושה חודשים.

לאחר 13 שנים; התאומים סהר-דוד והילה יוסיפוב לצד ד"ר ורד פליישר-שפר (צילום: באדיבות המרכז הרפואי לגליל)

כשהגיעו למחלקה הופתעו סהר-דוד והילה לגלות שם צוות רפואי וסיעודי ותיק ביותר, שרובו טיפל בהם לאחר לידתם, בהובלתם של מנהלת המחלקה, ד"ר ורד פליישר-שפר, שאף היתה חתומה על מכתב השיחרור של הילה, והאחות האחראית, סבטלנה סירוטקין.

השניים ערכו סיור במחלקה, הצטלמו עם הצוות הרפואי והסיעודי, ולא הסתירו את התרגשותם מכך שחזרו למקום בו שהו פרק זמן כה חשוב לאחר לידתם.

ד"ר פליישר-שפר: "אני זוכרת אותם היטב מתקופת האישפוז שלהם. בכל פעם שיש אצלנו ביקור מרגש ונוסטלגי כזה, בו אנו רואים ילדים גדולים ובריאים ומשפחה מאושרת, התחושה היא שכצוות מטפל הצלחנו להשאיר את החותמת שלנו בעולם הזה".

התאומים סהר-דוד והילה יוסיפוב עם הצוות הרפואי (צילום: באדיבות המרכז הרפואי לגליל)


 

 


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר