הקרטון שבו נמצא התינוק (צילום: דוברות המשטרה)
הקרטון שבו נמצא התינוק (צילום: דוברות המשטרה)

תינוק בן יומו נמצא בקרטון בעכו העתיקה. בית החולים: מצבו טוב

מעיריית עכו נמסר כי מדובר בתינוק כבן יומיים שנמצא כשהוא מושלך בקרטון ליד מוזיאון אסירי המחתרות בעיר העתיקה. התינוק התגלה על ידי אזרח שעבר במקום והזעיק את המשטרה. מנהלת הפגייה במרכז הרפואי לגליל, ד"ר ורד פליישר-שפר: "התינוק הובא במצב טוב. על פי רמת הסוכר בדמו, נראה כי הוא קיבל מזון"

פורסם בתאריך: 4.8.22 19:59

תינוק בן יומו, כשחבל הטבור עדיין מחובר אליו, נמצא היום (חמישי) אחר הצהריים בתוך בתוך קרטון בעיר העתיקה בעכו. שוטרים שהגיעו למקום הזעיקו את גורמי הרווחה, והתינוק הועבר בתום בדיקה של מד"א למרכז הרפואי לגליל בנהריה להמשך טיפול. המשטרה פתחה בחקירה.

מעיריית עכו נמסר: "תינוק כבן יומיים נמצא כשהוא מושלך בקרטון ליד מוזיאון אסירי המחתרות בעכו העתיקה. התינוק התגלה על ידי אזרח שעבר במקום והלה הזעיק את המשטרה. התינוק היה בהכרה מלאה ופונה לבדיקות במרכז הרפואי לגליל. עובדות מינהל הרווחה בעיריית עכו מלוות את המקרה ובקשר רצוף מול בית החולים. באגף הביטחון בעירייה מבצעים בשעה זו סריקות של מצלמות האבטחה במטרה להתחקות אחר אלו שהשליכו את התינוק".

 

 

מבית החולים בנהריה נמסר: "התינוק שהובא מעכו למרכז הרפואי לגליל הועבר לאשפוז במחלקת הפגייה. הוא עובר בדיקות שונות והערכת מצב".

מנהלת הפגייה, ד"ר ורד פליישר-שפר: "התינוק הובא במצב טוב, כשהוא לבוש ובהכרה מלאה, עם חום גוף תקין. על פי רמת הסוכר בדמו, נראה כי הוא קיבל מזון. מכיוון שאנו לא יודעים דבר על אימו או על תקופת ההיריון, אנו עורכים בדיקות, שכרגע נראות תקינות". להערכת ד"ר פליישר-שפר, התינוק הינו בן יומיים-שלושה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר