זירת הרצח בטירת כרמל. בתמונה הקטנה: רפי בן שלום (צילום: דוברות המשטרה חוף)
זירת הרצח בטירת כרמל. בתמונה הקטנה: רפי בן שלום (צילום: דוברות המשטרה חוף)

אחיינו של העבריין מיכאל מור נורה למוות בטירת כרמל

הנרצח, רפי בן שלום, הואשם ב-2015 בשני ניסיונות רצח ונגזרו עליו שלוש שנות מאסר. ההערכה היא שניסיונות החיסול אז, כמו גם רצח בן שלום הערב בטירת כרמל, קשורים לסכסוך המתמשך בין כנופייתו של העבריין שמוליק הרוש לבין כנופייתו של מור

פורסם בתאריך: 27.11.22 22:46

רפי בן שלום, אחיינו של העבריין מיכאל מור מנהריה, נורה למוות הערב (ראשון) ברחוב האצ"ל בטירת כרמל. מהמשטרה נמסר, כי נערכות סריקות אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף ממצאים בזירה על ידי חוקרי המז"פ.

בשנת 2015 נעצר בן שלום בחשד שעמד מאחורי שני ניסיונות חיסול באמצעות הנחת שני מטעני חבלה, האחד ברכבו של תושב נהריה והאחר במכוניתו של תושב מגדל העמק. שני המטענים נוטרלו ולא היו נפגעים. נגד בן שלום, שנעצר בדירת מסתור בנהריה, הוגש כתב אישום, ובמסגרת הסדר טיעון הוא נידון לשלוש שנות מאסר.

ההערכה היא שניסיונות החיסול אז, כמו גם רצח בן שלום הערב בטירת כרמל, קשורים לסכסוך המתמשך בין כנופייתו של העבריין שמוליק הרוש לבין כנופייתו של מור. החשש כעת במשטרה הוא שרצח בן שלום יגרור אחריו פעולת נקם מצד מור ואנשיו.

 

 

ממד"א נמסר הערב: "בשעה 19:45 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל, על גבר שנפצע מירי ברחוב אצ"ל בטירת הכרמל. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לרמב"ם כשהוא במצב אנוש עם פציעות מספר חודרות תוך כדי פעולות החייאה".

פרמדיק מד"א אלכסנדר גרינבאום, סיפר: "כשהגענו במקום הייתה המולה, ראינו בחצר בניין גבר בן 37 עם פציעות חודרות, שוכב כשהוא מחוסר הכרה. אנשים במקום התחילו לבצע בו פעולות החייאה, הוא היה ללא נשימה וללא דופק. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותך תוך כדי פעולות החייאה כשמצבו אנוש".

מבית החולים רמב״ם נמסר: "לצערנו בחדר הלם ברמב״ם נקבע מותו של הגבר שפונה הערב במצב אנוש תוך כדי החייאה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. המדינה הזו גן עדן לפשיעה ומחבלים

    המשטרה מזמן איבדה שליטה על הכנופיות ובתי המשפט יצרו דלת מסתובבת לעבריינים ורוצחים
    חחיבים עונש מוות לרוצחים ומחבלים בישראל.
    פשוט אין ברירה זה יצא מכלל שליטה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר