יגאל זאבי (צילום: בועז כהן)
יגאל זאבי (צילום: בועז כהן)

2022, הנה אנחנו באים

דווקא בשנת קורונה, הצליחו באתו"ס להפיק עונה מלאה של קונצרטים ומופעים, והקהל הצביע ברגליים. יגאל זאבי מבטיח להפתיע גם בשנה הבאה

פורסם בתאריך: 30.12.21 16:57

אם ננסה לסכם את שנת 2021 במשפט אחד, המשפט הנכון, לטעמי, הוא: להמשיך ליצור עניין וריגוש לקהל בתקופה בלתי צפויה. המדד הכי חשוב בתרבות הוא לרגש, לחדש ולהישאר רלוונטיים. גם בימים רגילים זו פעולה לא פשוטה, אבל בימי קורונה, סגרים, תו ירוק, סגול ועוד, זו משימה מאתגרת בצורה בלתי רגילה.

אתו"ס, החברה לאמנות, תרבות וספורט של עיריית חיפה, היא יצרנית התוכן הכי גדולה בעיר, ודווקא בשנת 2021 הדבר בא לידי ביטוי באופן מובהק. הצלחנו להפיק עונה מלאה של התזמורת הסימפונית על 70 נגניה, בניהולו המוזיקלי של מאסטרו יואל לוי, היחיד שמנצח גם על הסימפונית חיפה וגם על הפילהרמונית הישראלית, כולל הבאה של סולנים בינלאומיים מחו"ל כמו הכנר שלמה מינץ; המשכנו עם סדרת האופרה שאנו מפיקים בחיפה לשני ערבים בלתי נשכחים באודיטוריום מלא – פעמיים עם האופרה "לה בוהם" של פוצ'יני; תזמורת הג'אז של אתו"ס, ה"ביג-בנד", אירחה את להקת "טיפקס" ואת מרינה מקסימיליאן; הקונצרטים בסדרת "קלאסי-קטנים" המלווים קונצרט של הסימפונית חיפה בשילוב מופע לילדים מילאו את האולמות, פעמיים!

 

 

 

גיל שוחט והסימפונית חיפה אירחו את דויד ברוזה, וב"שישרים" עם אפי נצר אירחנו את הגבעטרון, אבי טולדנו ושימי תבורי. ה"ביט-בנד", אחותה הצעירה של ה"ביג-בנד", השתתפה בתחרויות בינלאומיות (חלקן בזום) וזכתה בפרסים, סדרת המחול שלנו, היחידה בחיפה, קיימה ארבעה מופעים בפני אולמות מלאים; בסוכות, בפסטיבל הסרטים הבינלאומי חיפה נמכרו השנה 60 אלף כרטיסים, ועוד כ-10,000 צפו בנו אונליין.

מועדון הביט קיים סדרה של מופעי סטנד-אפ שוברי קופות, ונתן במה דווקא לאמנים שלא מן השורה הראשונה, ואי אפשר בלי להזכיר את קייטנת גן החיות הלימודי חיפה, שבה השתתפו בקיץ יותר מ-1000 ילדות וילדים, המספר הרב ביותר אי פעם!

שנת החיים לצד הקורונה הייתה מאתגרת מאין כמותה, והאמון שזכינו לו מהקהל שהמשיך וממשיך להגיע הוא זריקת העידוד הכי גדולה ומחמיאה שניתן לקבל, ואנחנו נעשה כל מאמץ כדי שגם בשנה הבאה, שנת 2022, נמשיך להפתיע בדברים חדשים ולשמור על ההצלחות של המופעים והאירועים שריגשו את הקהל החיפאי בשנה שחלפה.


  • יגאל זאבי הוא מנכ"ל אתו"ס – החברה לאמנות, תרבות וספורט של עיריית חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר