מתחם המלך חזקיהו (הדמיה: שורץ בסנוסוף אדריכלים ובוני ערים)
מתחם המלך חזקיהו (הדמיה: שורץ בסנוסוף אדריכלים ובוני ערים)

פרויקט פינוי-בינוי נוסף בנוה דוד יוצא לדרך

במסגרת פרויקט הפינוי-בינוי "מתחם המלך חזקיהו" ייהרסו שלושה בנייני מגורים ישנים ובהם 28 יחידות דיור, וייבנו שלושה מגדלים ובהם 162 יחידות דיור. בעלי דירות הקיימות, ששטחן הוא כ-40 מ"ר, יקבלו דירות חדשות בשטח של 75 מ"ר, ובעלי החנויות במתחם יקבלו חנויות חדשות בתוספת של שלושה מ"ר

פורסם בתאריך: 2.10.23 10:05

פרויקט פינוי-בינוי חדש בשכונת נוה דוד – "מתחם המלך חזקיהו" – יוצא לדרך, ובמסגרתו ייהרסו שלושה בנייני מגורים ישנים ובהם 28 יחידות דיור, וייבנו שלושה מגדלים ובהם 162 יחידות דיור.

התוכנית פורסמה לתוקף ברשומות כבר בחודש אוגוסט 2012, ועניינה הוא פינוי והריסה של בית משותף ברחוב המלך חזקיהו 12, בית משותף ברחוב המלך יהושפט 12 ובית משותף ברחוב המלך יהושפט 14. כמו כן כוללת התוכנית פינוי והריסה של בית משותף ברחוב חזקיהו 4 ו-6, שהוא מרכז מסחרי גדול ובו 38 חנויות.

במסגרת המיזם פונו בהסכמה דיירים מוגנים מחנויות והושגו הסדרים עם בעלי חנויות, ובמקביל מתנהלים הליכים משפטיים נגד דיירים סרבנים. בעלי דירות הקיימות, ששטחן הוא כ-40 מ"ר, יקבלו דירות חדשות ומודרניות בשטח של 75 מ"ר, ובעלי החנויות יקבלו חנויות חדשות בתוספת של שלושה מ"ר. בפרויקט ייבנו כאמור 162 דירות ושטחי מסחר נרחבים בשטח של כ-2,400 מ"ר.

 

 

התוכנית, שאותה יוזמת עיריית חיפה, קודמה במקור על ידי ישרס (רסקו). כבר בשנת 2005 הוכרז המתחם כמתחם לפינוי-בינוי עם אישור תוכנית חפ/2277 להתחדשות עירונית. חברת יובל אלון רכשה באוגוסט 2022 את מלוא הזכויות מרסקו, והיא צפויה להתחיל בקרוב בעבודות ההריסה.

אדריכל התוכנית הוא פרופ' גבי שורץ ממשרד שורץ בסנוסוף אדריכלים ובוני ערים. את בעלי הדירות מייצג עו"ד אריה לוין, את היזם מייצג עו"ד צבי ברנס ממשרד גולדפרב גרוס בשיתוף עם משרד רון ברנט ושות' שמטפל בתחום דיירים סרבנים.

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. ממש מפחיד ולא מתאים למדינה מאוימת כמונו

    תארו לכם להיות תקוע באזעקת נפילת טילים בקומה ה-20 העליונה או תקוע במעלית.. המגדלים האלו מלכודת אש ממש

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר