פרויקטים על שמם של לוחמים שנפלו (צילום: חברת שתית)
פרויקטים על שמם של לוחמים שנפלו (צילום: חברת שתית)

שתית תקרא לפרויקטים עתידיים על שם לוחמים שנפלו

בין המחוות לחללי צה"ל שנפלו במלחמה בולטת במקוריותה זו של חברת הבנייה והיזמות שתית, שתקרא לפרויקטים שלה שיבוצעו בשנה הקרובה בכל הארץ על שם חיילים שנפלו על הגנת המדינה. הבעלים והמנכ"ל של שתית שלום שטרית: "אנחנו לא נלחמים בקרב, אבל שמחים להיות בתוך העשייה הציונית"

פורסם בתאריך: 9.1.24 09:13

חברת הבנייה והיזמות שתית תערוך מחווה לחללי מלחמת חרבות ברזל ותקרא לפרויקטים שלה שיבוצעו בשנה הקרובה ברחבי הארץ על שם חללי צה"ל שנפלו על הגנת המדינה.

הבעלים והמנכ"ל של שתית שלום שטרית: "כמו הרבה אחרים, מ-7 באוקטובר כל החשיבה והעשייה שלנו השתנו לחלוטין, ואנחנו מחפשים דרכים לעבוד עם חיילים ועם משפחות. אנשים שמאבדים את יקיריהם רוצים שיזכרו אותם. במהלך השנה נתחיל 20 פרויקטים, ופנינו למשפחות שכולות בבקשה להנציח את יקיריהן. זה התחיל עם רס"ן אריאל בן משה ז"ל, בן 27 מקרית ביאליק, שנפל ב-7 באוקטובר. הוא היה חניך הפנימייה הצבאית, למד בבית הספר הריאלי, שירת כקצין מצטיין בסיירת מטכ"ל וניבאו לו גדולות בצה"ל. הוא נהרג ברעים בקרב שבו הציל אנשים. לא מזמן קנינו שטחי קרקע בשכונת אריאל בנהריה, ומכיוון שזהו שמה של השכונה, ננציח בה את שמו של אריאל ז"ל בפרויקט שייקרא 'מגדלי אריאל'. בני המשפחה התרגשו והתלהבו מאוד".

השמועה על המחווה המרגשת עברה מפה לאוזן. "בהמשך פנתה אלינו משפחתן של ארז שגיא ז"ל, שנהרג בצוק איתן והיה חברו של אריאל", מספר שטרית, "הם היו באותו החדר בפנימייה, והם קבורים האחד ליד השני בבית הקברות הצבאי בחיפה. החלטנו לקרוא לפרויקט אחר שלנו בנהריה 'ארז הצפון' על שמו. ואז אבא של חלל מאלפי מנשה שמע גם הוא על זה ואמר לנו כמה חשוב לו שגם בנו יונצח, אז לפרויקט ברחוב דרך הים בחיפה, שתכננו לקרוא לו 'דרך הים', נקרא 'עדן הים' על שם סרן עדן פרוביזור ז"ל, בן 21 מאלפי מנשה, שנהרג בקרב ברצועה ב-18 בנובמבר".

 

 

שטרית ממשיך ומספר כי "משם זה התגלגל. לפרויקט ברחוב חביבה רייך בחיפה נקרא 'מגדלי דקל' על שמו של סרן דקל סוויסה ז"ל, קצין נוסף מהריאלי, שגם נהרג בקרבות. במלון קדם שלנו מתארחים מפונים ממושב ישע, ששישה מחברי כיתת הכוננות שלו נהרגו. הוריו ואשתו של רס"ם גיל אביטל שנהרג שם מתגוררים גם הם במלון. הם שמעו על המחווה שלנו, ולפרויקט שנתחיל ברחוב פיכמן בחיפה נקרא 'מגדלי גיל' על שמו. אתמול קיבלנו טלפון מרגש מאמא של החייל סמ"ר אוראל בשן ז"ל מקרית חיים שביקשה להנציח אותו, ואנחנו נאפשר לה לבחור בין שני פרויקטים שאחד מהם ייקרא על שמו – בקרית אתא או ברחוב חרוב בחיפה. זה לא שאנחנו משנים לבני המשפחות השכולות את החיים או מחזירים את הנופלים, אבל אנחנו מנסים להקל במעט על כאבם. אנחנו מחכים לפניות ממשפחות נוספות, זה רק נדבך אחד בתפקיד שלנו כתומכי לחימה. אנחנו לא נלחמים בקרב, אבל שמחים להיות בתוך העשייה הציונית".

הפרויקטים של שתית ע"ש לוחמים שנפלו:

מגדלי אריאל בנהריה ע"ש אריאל בן משה ז"ל
ארז הצפון בנהריה ע"ש ארז שגיא ז"ל
מגדלי דקל בחיפה ע"ש דקל סוויסה ז"ל
מגדלי גיל בחיפה ע"ש גיל אביטל ז"ל
עדן ים בחיפה ע"ש עדן פרוביזור ז"ל
פסגת גל בירושלים ע"ש גל איזנקוט ז"ל
רמות אלחנן בבאר שבע ע"ש אלחנן קלמזון ז"ל
פינת אוראל בחיפה ע"ש אוראל בשן ז"ל

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר