רס"ן אריאל בן משה ז"ל (צילום מתוך דף הפייסבוק של הפנימייה הצבאית לפיקוד)
רס"ן אריאל בן משה ז"ל (צילום מתוך דף הפייסבוק של הפנימייה הצבאית לפיקוד)

רס"ן אריאל בן משה, בוגר הריאלי, נהרג בלחימה

רס"ן אריאל בן משה, 28, בוגר פלוגת חץ של הפנימייה הצבאית, נהרג אתמול במהלך הלחימה בדרום. בן משה היה בוגר בית הספר הריאלי, ואחיו הצעיר אדר, אף הוא חניך בפנימייה, לומד בכיתה י' בריאלי. הנהלת בית הספר: "שולחים תנחומים למשפחות ההרוגים, ובהם גם בוגרים שלנו"

פורסם בתאריך: 8.10.23 11:17

בוגר בית הספר הריאלי ופלוגת חץ בפנימייה הצבאית רס"ן אריאל בן משה (28) מקרית ביאליק נהרג אתמול (שבת) במהלך הלחימה בדרום. אחיו הצעיר אדר, אף הוא חניך בפנימייה, לומד בכיתה י' בריאלי.

הוא נולד במעלות, בהמשך עבר לחיפה, ובשנים האחרונות התגורר בקרית ביאליק. "למדתי בפנימייה הצבאית ובריאלי והתגייסתי לגדוד 202 בנובמבר 2013", הוא סיפר לפני כשנתיים, "ביצעתי את כל תפקידי הפיקוד שלי על לוחמים – החל ממפקד כיתה, דרך מפקד צוות צלפים ועד למפקד פלוגה ותיקה. אני בוגר תואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת בר אילן, ובשנה האחרונה מפקד פלוגה בגדוד גפן – ההשלמה החילית של קורס הקצינים. שמח מאוד להיות כאן".

מהנהלת בית הספר נמסר: "בית הספר הריאלי, ביחד עם כל עם ישראל, התעורר הבוקר לאחד מהימים הקשים ביותר שעברו עלינו מאז קום המדינה. אנחנו שולחים את תנחומינו למשפחות ההרוגים, ובהם גם בוגרים שלנו, ושולחים איחולי החלמה לפצועים. כבר היום התארגנו לקיום שיחת זום בין כל המחנכים לכיתותיהם, והחל ממחר – אם יהיה צורך – אנחנו ערוכים לקיים מערכת מסודרת של שיעורים מקוונים עם המחנכים ועם המורים המקצועיים. נקווה לימים שקטים ורגועים יותר לכל עם ישראל".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר