הפרויקט ברחוב דישראלי 29-27 (הדמיה: olin)
הפרויקט ברחוב דישראלי 29-27 (הדמיה: olin)

הזדמנות נדירה לרכוש דירה מיוחדת במינה באחת השכונות היוקרתיות של חיפה

במיקום מעולה ברחוב דישראלי על רכס הכרמל, בונה חברת "שורשים מיזמי בוטיק" שני בניינים של שבע קומות בסגנון באוהאוס מקסים עם תמהיל דירות מגוון של שלושה, ארבעה וחמישה חדרים ופנטהאוזים. לכל דירה שתי חניות ומפרט יוקרתי. במסגרת שלב הפריסייל, הנמצא בימים אלה בעיצומו, מוצעים לרוכשים הטבות ומסלולי מימון מיוחדים

פורסם בתאריך: 3.3.24 23:18

אחרי שבנתה כ-120 יחידות דיור בעתלית, קיבלה חברת "שורשים מיזמי בוטיק" החלטה אסטרטגית להכות שורש גם בחיפה. אחד הפרויקטים שלה בעיר הכרמל, ברחוב אהוד 23, כבר זכה להצלחה מסחררת, וכל הדירות בו נמכרו עוד בשלב הבנייה.

בימים אלה החלה החברה בשיווקו של פרויקט יוקרתי נוסף, ברחוב דישראלי 29-27. מדובר בפרויקט במסלול תמ"א 38/2 (הריסה ובנייה), במסגרתו שני הבניינים הישנים ייהרסו ובמקומם ייבנו שני בנייני בוטיק יוקרתיים של שבע קומות במתחם אחד, עם תמהיל דירות מגוון של שלושה, ארבעה וחמישה חדרים וכן פנטהאוזים בקומות העליונות. בסך הכל יכלול הפרויקט 26 דירות, 16 מהן יוצעו למכירה. לכל הדירות מפרט טכני איכותי ויוקרתי.

יתרונו הגדול של הפרויקט הוא במיקומו המעולה באחת השכונות היוקרתיות והנחשבות של חיפה. הוא ממוקם בסביבה שקטה ופסטורלית עם נוף חלומי, אך עם זאת, הודות לסמיכותו למרכז חורב, הוא נגיש מאוד וקרוב לכל מוקדי העניין, המסחר והשירותים.

הפרויקט ברחוב דישראלי 29-27 (הדמיה: olin)

הפרויקט ברחוב דישראלי 29-27 (הדמיה: olin)

אוהד מורג, מבעלי "שורשים מיזמי בוטיק": "הפרויקט בדישראלי הוא הזדמנות נדירה לשים יד על דירות מיוחדות במינן בשכונה יוקרתית ונגישה על רכס הכרמל. את שני הבניינים, שעוצבו בסגנון באוהאוס מקסים, יחבר חניון מקורה אחד, שייבנה מעל פני הקרקע, כך שכל דירה תיהנה משתי חניות בלי מכפילי חנייה, מצרך מבוקש מאוד בעידן הנוכחי. בימים אלה יצאנו בשלב הפריסייל בשיווק, ובמסגרת זו מוצעים לרוכשים הטבות ומסלולי מימון נוחים המתאימים לרוח התקופה".

בקרוב, במסגרת הרחבת פעילותה בחיפה, תחל "שורשים מיזמי בוטיק" בשיווק פרויקט יוקרתי נוסף, ברחוב איינשטיין 27, ובהחלט יש למה לצפות.

את הפרויקט בדישראלי, כמו את כל שאר הפרויקטים של החברה, משווק משרד "מורג נכסים".

על "שורשים מיזמי בוטיק"

"שורשים מיזמי בוטיק", חברה לייזום ופיתוח נדל"ן והתחדשות עירונית, הוקמה ב-2015 על ידי השותפים אוהד מורג ובני הזוג שלומי וקרן ביטון. כדי לעמוד בסטנדרטים הגבוהים שהציבה לעצמה, החברה מבצעת בעצמה את הפרויקטים שהיא יוזמת. שם החברה, "שורשים מיזמי בוטיק", נולד מתוך חזון ואסטרטגיה מאוד ברורים – להכות שורשים של איכות ומקצוענות חסרות פשרות בבנייה ופיתוח נדל"ן למגורים.

מאז הקמתה, צברה החברה מוניטין רב עם פרויקטים ייחודיים באזור הצפון המונים יותר מ-150 יחידות דיור, חלקן בביצוע וחלקן נמסרו לרוכשים.


ליצירת קשר: 3329*

ואפשר להשאיר פרטים גם כאן

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר