מרימים כוסית לאחר חתימת החוזה (צילום: יח"צ)
מרימים כוסית לאחר חתימת החוזה (צילום: יח"צ)

חברת "מדיקס" זכתה במכרז להקמת מועדון רפואת ספורט באצטדיון סמי עופר

המרכז החדש ייבנה בסטנדרט בינלאומי ויכלול, בין השאר, מעבדת בדיקות ספורט, מכון פיזיותרפיה, בריכה טיפולית, בית רופאים ועוד

פורסם בתאריך: 21.12.21 17:23

חברת "קריית הספורט והבילוי חיפה", המפעילה את אצטדיון סמי עופר, הודיעה היום (שלישי), כי חברת "מדיקס", זכתה במכרז להקמת מועדון רפואת ספורט בשטחים המסחריים של האצטדיון. המקום צפוי להיפתח עד סוף שנת 2022.

חברת "מדיקס", הנחשבת למרכז לרפואת ספורט הגדול והמתקדם בארץ, שמקום מושבה הוא בבית הוועד האולימפי בתל אביב, מתכוונת להרחיב את פעילותה ולהקים סניף חדש ומוביל שישרת את אוכלוסיית הצפון, במתכונת של One stop shop בתחום רפואת הספורט.

ליאור פרי (צילום: מיכה בריקמן)

ליאור פרי (צילום: מיכה בריקמן)

המרכז החדש ייבנה בסטנדרט בינלאומי ויכלול, בין השאר, מעבדת בדיקות ספורט (רגילות ומתקדמות), מכון פיזיותרפיה גדול ומאובזר, מעבדה ממוחשבת להתאמת אופניים לרוכב, בריכה הידרותרפית-טיפולית, בית רופאים (רפואת ספורט, אורתופדיה, קרדיולוגיה, דימות ועוד), פסיכולוגיית ספורט, תזונת ספורט, בדיקות ואבחונים טכנולוגיים מתקדמים, עיסויי ספורט, פילאטיס שיקומי ועוד.

 

המרכז יספק שירותים לאוכלוסייה הצפונית, מחדרה ועד הצפון, החל מאגודות נוער, ספורטאים חובבים, ספורטאים מקצועיים, בעיות אורתופדיות ועוד.

מנכ"ל "מדיקס", אורן עוז: "אחרי מסע ממושך ועבודה קשה, אנחנו שמחים לחבור ולשתף פעולה עם אצטדיון סמי עופר, היכל הספורט הגדול והמתקדם בארץ, המהווה ריאת ספורט מצוינת ומתפתחת. זהו למעשה חיבור של שני מותגי איכות ומקצועיות מובילים ובאותה העת משלימים זה את זה. אנו בטוחים, כי ביחד נגשים חזון וחלום כה מתבקש – הקמתו של מרכז לרפואת ספורט בחיפה. מרכז מדיקס בחיפה יעניק לעוסקים בפעילות גופנית בצפון סל שירותים נרחב ומגוון ברמה המקצועית הגבוהה ביותר וישמש 'הבית של הספורטאים בצפון'".

מנכ"ל אצטדיון סמי עופר, ליאור פרי: "מועדון רפואת ספורט איכותי ומגוון נדרש באזור הצפון בכלל ובשטח האצטדיון החיפאי בפרט. הוא מתכתב היטב עם חזון העיר ויביא לידי מימוש את האפשרויות הגלומות במתחם. תהליכי פיתוח השטחים המסחריים, יחד עם החברה הכלכלית לחיפה קורם עור וגידים, ונמשיך בחזון להפוך את האצטדיון למרכז בתחום הספורט והבילוי. אני מברך את חברת 'מדיקס', שהיא כיום החברה המובילה בתחום, ושמח להיות חלק מהקמתו של מרכז רפואת ספורט בסדר גודל כזה, גם בצפון".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר