כיתוב: הקפטן נטע לביא מנצח על מקהלת האוהדים בבלגרד (צילום: ראובן כהן)
כיתוב: הקפטן נטע לביא מנצח על מקהלת האוהדים בבלגרד (צילום: ראובן כהן)

קליש רותם מאשימה: האופוזיציה מטרפדת הקרנות מליגת האלופות

דקות אחדות לאחר ישיבת דירקטוריון של החברה הכלכלית צייצה ראש העיר עינת קליש רותם בטוויטר: "מספר חברי אופוזיציה הכריעו הבוקר נגד יוזמתי לארגן הקרנות לליגת האלופות באמצעות החברה הכלכלית ואתו"ס". יואב רמתי שהתנגד להצעה: "אולי יש אירועי תרבות שמשרתים את האג'נדה שלה"

פורסם בתאריך: 4.9.22 10:23

סערה סביב הקרנת משחקי מכבי חיפה בליגת האלופות ברחבי העיר. ל"כלבו – חיפה והקריות" נודע כי הבוקר (ראשון) התקיימה ישיבת דירקטוריון של החברה הכלכלית, אשר ראש העיר עינת קליש רותם עומדת בראשה, כאשר על סדר היום עמדו הקרנות של משחקיה של מכבי בשלב הבתים של ליגת האלופות. ההצעה היתה שהחברה הכלכלית תקים מתחמי צפייה לאוהדים במקומות שונים בעיר ותמכור חסויות וזכויות להקמת דוכני מזון, בעוד שחברת אתו"ס תפעיל את המתחמים.

דקות אחדות לאחר הישיבה צייצה קליש רותם בטוויטר: "מספר חברי אופוזיציה הכריעו הבוקר נגד יוזמתי ויוזמת העירייה לארגן הקרנות לליגת האלופות באמצעות החברה הכלכלית ואתו"ס, כפי שסוכם בישיבה עם מכבי חיפה בשבוע שעבר".

חבר המועצה יואב רמתי (הבית היהודי) שהצביע נגד ההצעה אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "הסיפור הואא פשוט – הייעוד של החברה הכלכלית הוא לבצע פרויקטים מבניים, ואתו"ס אחראית על קיום של אירועי תרבות. היום הציגה החברה הכלכלית פרויקט שיבוצע על ידי אתו"ס וינוהל ויתוקצב על ידי החברה הכלכלית. אני מזכיר שקליש רותם אמרה במועצה שכל אירועי התרבות מהיום והלאה יבוצעו על ידי מינהל התרבות ואנשי המקצוע, שהם ורק הם יפעילו את אתו"ס. פתאום היא באה עם רעיון שלפיו נעשה מהחברה הכלכלית קופה 2. יש את קופת העירייה שאמורה לתקצב את אירועי התרבות, ואת קופה 2 שתנהל אירועים שקליש רותם יוזמת והם יבוצעו על ידי החברה הכלכלית. וכל זאת כשבעירייה אומרים שאין כסף לאירועי תרבות. אנחנו תמהים על כך – מה בין אירוע כזה לאירועי תרבות אחרים? מה שמסתבר לנו זה שאולי יש אירועי תרבות שמשרתים את האג'נדה של ראש העיר והם מבוצעים כשיש כסף דרך הכלכלית, בעוד שלאירועים שהם נטו למען התושבים אין כסף. עברנו קיץ שלם בלי אירועי תרבות בכלל".

 

 

חבר המועצה שמשון עידו (הליכוד), שהצביע גם הוא נגד ההצעה: "לא הצבענו נגד קיום האירועים אלא דרשנו שהם יתקיימו באמצעות אתו"ס ושוועדת הכספים של העירייה תתקצב אותם. החברה הכלכלית היא לא חברת הפקות ואסור לה לעשות את זה".

גורמים בסביבתה של קליש רותם מסרו: "בגלל שיקולים פוליטיים זרים וצרים של חברי אופוזיציה לא נוכל לקיים הפנינג ספורט במספר מוקדים בחיפה עבור אוהדי מכבי חיפה ואוהדי הכדורגל בכלל, כפי שתכננה ראש העיר לקיים. היא אף קיימה פגישה על כך בשבוע שעבר עם מנכ"ל מכבי חיפה איציק עובדיה. חבל שחברי האופוזיציה שוב מטרפדים יוזמה מבורכת וחשובה של ראש העיר בגלל פוליטיקה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. באמת??

    אמיתי שבזה מתעסקים ולא בלפתור את השביתה הזויה הזו שפוגעת בילדי הגנים שלא עשו דבר??????????????

  2. הנץ ממלטה

    לא מחסידי ראש העיר הזאת, אבל… בגלל פוליטיקה קטנה לא להפוך הזדמנות כזו לחגיגה גדולה בעיר לתושבים בכלל ואהדי מכבי בפרט? חבל אופוזיציה… זה שקליש הציעה משהו, זה לא אומר שהוא בהכרח רע.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר