הפוסט המנותק של עיריית חיפה
הפוסט המנותק של עיריית חיפה

תגידו, מה נסגר איתכם?

"לא עשיתם את זה כי אתם מסבירי פנים, עשיתם את זה כי אתם רוצים כותרות של התקשורת התל אביבית, כי כל מה שחשוב לכם זה טיפוח תדמית קוסמופוליטית עאלק, וכי לא באמת אכפת לכם ממכבי חיפה ואתם לא באמת מבינים את החשיבות העצומה שלה לעיר הזאת". תמיר אלחיאני בטירוף על העירייה

פורסם בתאריך: 13.9.22 18:03

בחייאת עיריית חיפה, תגידו לי, מה יהיה איתכם? לא מספיק שהפכתם את העיר לפלייגראונד של חזירי בר, שיפדתם אותנו בדוחות חנייה על ימין ועל שמאל ואתם מתמידים במגמת הגריאטריזציה של העיר, מה עכשיו קשורה התאורה של דגל צרפת על בניין העירייה? בפעם האחרונה שבדקתי, פריז סן ז'רמן היא היריבה של מכבי חיפה במשחק מחר. עם כל הכבוד לכוכבי העל שלה, הדבר האחרון שצריך לעשות זה לתת להם איזושהי תחושת נוחות וחמימות לקראת המשחק. בחיי שהם לא צריכים שום יתרון נוסף מעבר ליתרון המקצועי הכה ברור וגדול שכבר יש להם.

כן כן, אני יודע, אלו שחקני ענק, אגדות ממש, הם מופיעים על העטיפה של הפיפ"א של הילד, ואתם כבר מכורטסים לטיול בר מצווה משולב של פארק דה פרינס ויורודיסני. הכל טוב ויפה. אבל לקראת המשחק הכי גדול – בפער – שידעה העיר, ואולי הארץ הזו, מאז ומעולם במסגרת אירופית, אין שום דבר שעיריית חיפה צריכה לעשות מלבד לדאוג בכל אמצעי העומד לרשותה לקדם עד כמה שאפשר את הסיכויים של ספינת הדגל שלה, הדבר הכי טוב בעיר הזו – מועדון הכדורגל מכבי חיפה – במפגש הזה.

לא עשיתם את זה כי אתם מסבירי פנים (לא זכור לי שהואר הבניין בדגל קפריסין/יוון/סרביה בקיץ האחרון, עת ביקרו אלופות המדינות הללו במחוזותינו). עשיתם את זה כי אתם רוצים קליקבייטים וכותרות של התקשורת התל אביבית ואולי גם האירופית על גבם של הסופרסטארים, עשיתם את זה כי כל מה שחשוב לכם זה טיפוח תדמית קוסמופוליטית עאלק, ועשיתם את זה כי לא באמת אכפת לכם ממכבי חיפה ואתם לא באמת מבינים את החשיבות העצומה שלה לעיר הזאת.

 

 

נו, מילא. באמת שכך או כך הציפיות מהעירייה הזו הן נמוכות מאוד. אבל מהקהל הירוק, הקהל הקדוש שהביאנו עד הלום, אני מצפה להכנסת אורחים הרבה הרבה פחות נדיבה. מסי, ניימאר, אמבפה, מצדי שתעלה גם המלכה אליזבת מהאוב בחולצת טריקולור – מחר בלילה, כולנו נהיה רק מכבי, רק ירוק. אם לא על המגרש, אז לפחות באווירה. בואו נגרום לכוכבים הכי גדולים בעולם להרגיש את אותה התחושה הנעימה והמפנקת שיש למי שמטייל בסמטה בעזה בזמן מבצע צבאי.

כי מחר, כמו בכל יום שבו אנחנו מגיעים לסמי עופר, כל העולם כולו יהיה מכבי חיפה, ולא משנה באילו צבעים יאירו את בניין העירייה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר