חותמים על הסכם שיתוף פעולה (צילום: יח"צ)
חותמים על הסכם שיתוף פעולה (צילום: יח"צ)

רשת מדיקס פותחת מרכז רפואי צפוני באצטדיון סמי עופר

חתמה הסכם שיתוף פעולה עם בית החולים אלישע מרשת מדיקה. שני הגופים ישתפו פעולה במרכז החדש בחיפה ויעמידו סל שירותים נרחב ומקצועי בתחומי הרפואה, הספורט והשיקום לתושבים וספורטאים בחיפה והצפון

פורסם בתאריך: 22.1.24 13:55

במסגרת התרחבות רשת מרכזי רפואת הספורט מדיקס ופתיחתו בקרוב של מרכז רפואי חדש באצטדיון סמי עופר בחיפה, נחתמה השבוע עסקת שיתוף פעולה ראשונה מסוגה, בין מדיקס חיפה לבין בית החולים אלישע מרשת מדיקה. שני הגופים ישתפו פעולה במרכז החדש בחיפה ויעמידו סל שירותים נרחב ומקצועי בתחומי הרפואה, הספורט והשיקום.

ממדיקה נמסר, כי חיבור שני המותגים יבטיח הנגשת שירותים רפואיים ופרא-רפואיים ברמה הגבוהה ביותר לתושבים ולספורטאים בחיפה והצפון.

במסגרת שיתוף הפעולה, צוות רופאים מומחים מבית חולים מדיקה אלישע, יצטרף למרכז וישלים את מעטפת השירותים למטופלים שיגיעו למרכז.

 

 

מדיקס היא רשת מרכזים לרפואת הספורט הגדולה והמתקדמת בארץ. היא מפעילה כיום מרכזים רפואיים בתל אביב ובמודיעין, והחל מהחודש הבא, גם בחיפה. הסניף החדש באצטדיון, ישרת את אוכלוסיית הצפון, ושיתוף הפעולה עם בית חולים מדיקה אלישע יאפשר למרכז לעבוד במתכונת של One stop shop בתחום הרפואה והספורט.

בית החולים מדיקה אלישע מעניק שירותי רפואה במגוון רחב של תחומים בסטנדרטים גבוהים ביותר ומצטיין במתן שירות וליווי אישי למטופלים ולבני משפחתם. בבית החולים מרכז אורתופדי רובוטי ראשון ויחיד מסוגו בצפון לניתוחים אורתופדיים. רופאיו, כאמור, יצטרפו למרכז לרפואה וספורט באצטדיון.
"אנו גאים להצעיד את תחום הרפואה והספורט ולהביא את מיטב החידושים בתחום. נרגשים לקראת פתיחת מרכז רפואה וספורט באצטדיון סמי עופר ומברכים על שיתוף הפעולה. יחד נוביל ונפתח את שירותי הרפואה והספורט ונעניק לכלל הציבור שירותים ברמה הגבוהה ביותר", נמסר בהודעת מדיקה.

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר