סטפנוס אתנסיאדיס. מלאכתם של צדיקים? (צילום: צלמוס)
סטפנוס אתנסיאדיס. מלאכתם של צדיקים? (צילום: צלמוס)

עבירת המשמעת של אתנסיאדיס תחלץ את מכבי מחוזהו

מכבי חיפה תנצל את הפרת המשמעת של החלוץ היווני הכושל שנתפס בנהיגה בשכרות כדי להשתחרר מחוזהו שמבטיח לו 570,000 יורו בעונה הבאה

פורסם בתאריך: 16.5.18 13:28

אתמול (שלישי) נקנס החלוץ היווני של מכבי חיפה סטפנוס אתנסיאדיס על ידי ועדת המשמעת של המועדון ב-32,000 שקל לאחר שנתפס כשהוא נוהג בשכרות, אך ל”כלבו – חיפה והצפון” נודע כי עבירת המשמעת הקשה תוכל לשמש עילה עבור מכבי לבטל את חוזהו לעונה הבאה.

אתנסיאידיס, שהואשם בהתנהגות בלתי ספורטיבית ובפגיעה בשם המועדון, אמנם התנצל על האירוע וקיבל על עצמו את הדין, אך לפי החוזה הסטנדרטי שעליו הוא חתום, במקרים של עבירות משמעת – ובעיקר כאלה שכוללות שתיית אלכוהול וטיפול על ידי המשטרה – רשאי המועדון לבטל את החוזה.

 

 

 

כעת מסתמן שמכבי תנצל את עבירת המשמעת כדי להשתחרר מחוזהו של החלוץ הכושל. אתנסיאדיס בן ה-30 עזב את פאוק סלוניקי זמן קצר אחרי פתיחת העונה והצטרף למכבי בחוזה לשנתיים שמבטיח לו שכר עתק של 570,000 יורו. מאזנו העונה הוא שער אחד בלבד ב-19 הופעות (בהפסד הביתי לבית”ר ירושלים 2:1), והוא נחשב לעוד נפילה קשה בסאגת בחירת הזרים האומללה של הקבוצה.

אתנסיאדיס יהיה רק אחד מארבעה או חמישה זרים שיקבלו בימים הקרובים הודעה על שחרורם, והם יתבקשו על ידי המנהל הטכני מו אלאך לחפש לעצמם קבוצה חדשה. הזר היחיד שיישאר בוודאות הוא הבלם ההולנדי אטיין ריינן.

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר