גולן-שטיינברג ונקש (צילומים: עמית עזריאל; בועז כהן)
גולן-שטיינברג ונקש (צילומים: עמית עזריאל; בועז כהן)

בית המשפט מחק את נקש וגולן-שטיינברג מתביעת הדיבה שהגיש נגדן אלפר

פרקליטו של אלפר, עו"ד עמית חדד, הודיע לבית משפט השלום, כי הוא מסכים למחיקת השתיים מהתביעה, לאור החלטת העירייה להעניק להן חסינות והסכמתה להיכנס בנעליהן. המשפט, אם כן, יתנהל מעתה נגד העירייה

פורסם בתאריך: 28.4.22 13:16

בית משפט השלום מחק את חברות המועצה סופי נקש ושרית גולן-שטיינברג מתביעת לשון הרע שהגיש נגדן סגן ראש העירייה מיכאל אלפר. זאת לאחר שפרקליטו, עו"ד עמית חדד, הודיע לבית משפט השלום כי הוא מסכים למחיקת השתיים מהתביעה, לאור הסכמת העירייה להיכנס בנעליהן. התביעה, אם כן, תמשיך להתנהל מול העירייה, שהחליטה להעניק לנקש וגולן-שטיינברג חסינות מתוקף היותן עובדות ציבור, כפי שפורסם ב"כלבו – חיפה והקריות".

"התובע (אלפר – ב"כ) קיבל את המלצתי, כי כפוף לכך שהנתבעת 3 (עיריית חיפה – ב"כ) תישא בחבות הנתבעות, ככל שתיקבע כזו, בין אם בוצעו הפרסומים במסגרת תפקידן ובין אם לאו, תימחק התביעה נגד הנתבעות 2-1 (נקש וגולן-שטיינברג – ב"כ). משכך, ניתן בזאת פסק דין חלקי המורה על מחיקת התביעה נגד הנתבעות 2-1", כתבה השופטת סיגלית מצא בהחלטתה אתמול (רביעי).

 

 

השופטת מצא ביקשה את תגובת אלפר למחיקת נקש וגולן-שטיינברג, ופרקליטו עו"ד חדד השיב: "לאור העובדה שהנתבעת 3 מוכנה לבוא בנעלי הנתבעות ולשאת בחבותן, כאשר התביעה תמשיך להתנהל כסדרה, התובע יסכים למחיקת הנתבעות כאמור בהחלטת בית המשפט".

מנגד, פרקליטיהן של נקש וגולן-שטיינברג, עוה"ד בן קרפל ואדם קרפל, ביקשו מבית המשפט "לדחות את התביעה ולא למחוק אותה; ואם למחוק ולא לדחות, אז לנמק – בפירוט – מדוע תימחק התביעה בנסיבות אלו"; כמו כן ביקשו "לחייב, בכל מקרה, את התובע בהוצאות משפט ובשכר טרחת עורכי דין בערכים ריאליים".

השופטת מצא, כאמור, החליטה רק למחוק את נקש וגולן-שטיינברג מהתביעה, אך לא לדחותה. בנוגע להוצאות, פסקה: "בשים לב לשלב המוקדם של ההליך, כמו גם לכך שהתביעה נגד הנתבעות 2-1 נמחקה ללא הכרעה בשאלה אם בוצעו הפרסומים בגדר תפקידן אם לאו, לא מצאתי לפסוק הוצאות".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר