קיריל קארטניק (צילום: בועז כהן)
קיריל קארטניק (צילום: בועז כהן)

חילוקי דעות בין קארטניק לאופוזיציה על רקע ייצוג בוועדות ובתאגידים

קיריל קארטניק, שמהווה סיעה עצמאית במועצת העיר, דורש ייצוג הולם לטענתו בוועדות ובתאגידים העירוניים ואת ראשות העמותה לקליטת עלייה, ובמועצת השינוי חוששים שאם לא יקבל את מבוקשו, הקול שלו בהצבעות עשוי להכריע במקרים מסוימים אם ההצעות שלהם יעברו או יידחו

פורסם בתאריך: 10.7.22 08:05

האם גורם נוסף באופוזיציה יתנתק ממועצת השינוי? בשבוע האחרון עולים חילוקי דעות בין חבר מועצת העיר קיריל קארטניק למועצת השינוי סביב מינויים לוועדות ולתאגידים של עיריית חיפה.

ל"כלבו – חיפה והקריות" נודע כי קארטניק, אשר מהווה סיעה עצמאית לאחר פרישתו של דוד עציוני מהמועצה, דורש ייצוג הולם לטענתו בוועדות ובתאגידים העירוניים. קארטניק, שאמנם נמנה עם חברי האופוזיציה במועצה אך עד עתה לא הצהיר על חלקו במועצת השינוי, לא קיבל לידיו אף ראשות ועדה עירונית למרות שהוא אחד הקולות הבולטים נגד ראש העיר עינת קליש רותם. כמו כן מבקש קארטניק לקבל את ראשות העמותה לקליטת עלייה, שכעת עומד בראשה חבר המועצה לזר קפלון.

 

 

חילוקי הדעות שהתגלעו בין קארטניק לאופוזיציה עשויים להוות בעיה למועצת השינוי, וזאת לאחר שהירוקים כבר פרשו ממנה, כמו גם חברת המועצה תמי ברק. אם חברי האופוזיציה לא יגיעו להסכמה עם קארטניק, הקול שלו בהצבעות עשוי להכריע במקרים מסוימים אם ההצעות שלהם יעברו או יידחו.

חברת מועצת השינוי שרית גולן שטיינברג: "לנו אין חילוקי דעות עם קארטניק. נבחן עם כולם במועצת השינוי את בקשותיו. כרגע אנחנו עוסקים בדברים דחופים יותר כמו תקני כוח האדם בעירייה והסדרת התקציב. קארטניק הוא חלק חשוב מדרכנו הפוליטית לעצור את ההתדרדרות בעיר תחת שלטונה של קליש רותם, ונבדוק את בקשותיו ביחד עם כל חברי האופוזיציה".

קארטניק סירב להגיב.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר