עו"ד פאחר ביאדסי (צילום: דוברות העירייה)
עו"ד פאחר ביאדסי (צילום: דוברות העירייה)

"המערכת הפוליטית בוחשת ופועלת לסיכול מינוי מנכ"ל לעירייה"

במכתב חריף ששלחה ראש העיר עינת קליש רותם למנכ"ל משרד הפנים היא טוענת כי המערכת הפוליטית המקומית והארצית פועלת לסיכול מינוי של עו"ד פאחר ביאדסי לתפקיד מנכ"ל לעיריית חיפה: "הפוליטיקה ההרסנית של חיפה נכנסה גם לשורות משרד הפנים". ממשרד הפנים נמסר כי נציגו לא סירב להגיע לישיבת ועדת המכרזים

פורסם בתאריך: 17.8.22 11:21

בעיריית חיפה זועמים על משרד הפנים וטוענים כי נציג המשרד סירב פעם נוספת להשתתף בישיבת ועדה המכרזים למשרות בכירים שאמורה לאשר את מינויו של פאחר ביאדסי לתפקיד מנכ"ל העירייה.

כפי שפורסם ב"כלבו — חיפה והקריות", אתמול (שלישי) אישר משרד הפנים לכנס את ועדת המכרזים כדי לדון במועמדותו של ביאדסי, וזאת לאחר שישיבת הוועדה נדחתה כבר פעמיים לאחר שנציג משרד הפנים ביקש לקבל הבהרות נוספות בנוגע לביאדסי בשל הפרסומים על כך שהוא הושעה בעבר פעמיים מלשכת עורכי הדין.

היום שלחה ראש העיר עינת קליש רותם מכתב למנכ"ל משרד הפנים יאיר הירש, ובו היא טענה כי כבר יותר מחודשיים "המערכת הפוליטית – המקומית וגם הארצית – בוחשת ופועלת לסיכול מינוי מנכ"ל לעיריית חיפה. להזכירכם, מדובר במשרת אמון (ביאדסי היה פעיל במערכת הבחירות של קליש רותם ומשמש דובר העירייה במגזר הערבי; ב"כ), כשתהליך הבדיקה צריך להתרכז בבחינת העמידה בתנאי הסף וכשירות. נראה שהמערכת התבלבלה לחלוטין, ושחצי מדינה החליטה לקחת חלק בבחירה".

 

 

עוד טענה ראש העיר להיעדר תמיכה ועזרה מצד משרד הפנים מול המועצה הלעומתית במועצת העיר, וכתבה: "אתמול גילינו כמה נכנסה הפוליטיקה ההרסנית של חיפה גם לשורות משרד הפנים בהפעלת לחצים כבדים על הנציגים שהיא שולחת כמחויב על פי חוק. מדובר בנציג השלישי שמסרב להגיע, וגם הוא כבר יותר משבוע מתחמק ומושך זמן. מדובר בדפוס".

בסיום מכתבה מבקשת קליש רותם ממשרד הפנים לכנס את הוועדה במועד הראשון האפשרי.

ממשרד הפנים נמסר בתגובה כי נציג המשרד לא סירב להגיע לישיבת הוועדה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר