דף הפייסבוק של עינת קליש רותם
דף הפייסבוק של עינת קליש רותם

פינגולד דורש לחשוף את הגדרות דף הפייסבוק של קליש רותם

חבר מועצת העיר יעקב פינגולד פנה ליו"ר ועדת הבחירות האזורית השופט יצחק כהן בבקשה להוציא צו מניעה המורה לעינת קליש רותם לחשוף בתצהיר את הפרטים המהותיים מתוך הגדרות דף הפייסבוק שלה. פינגולד: "חשש שמשתמשים בעובדי עיריית חיפה לתפעול הדף האישי של ראש העיר"

פורסם בתאריך: 21.8.22 13:26

חבר מועצת העיר יעקב פינגולד עתר אל יו"ר ועדת הבחירות האזורית בחיפה השופט יצחק כהן בבקשה להוציא צו מניעה המורה לראש העיר עינת קליש רותם לחשוף בתצהיר את הפרטים המהותיים מתוך הגדרות הדף בדף הפייסבוק שלה.

הנושאים שמבקש פינגולד לחשוף הם צילום מסך מקורי צבעוני של המקטע "תפקידים בדף" (שבו ניתן לראות באופן ברור כל מי שעובד בדף ומה תפקידו בדף הניהול בהתאם להגדרה שהוגדר על ידי המנהל); צילום מסך מקורי צבעוני של המקטע "היסטוריית הניהול של הדף" (שבו ניתן לראות באופן ברור את ההיסטוריה של פעולות הניהול שבוצעו על ידי אנשים המנהלים את הדף); וכן הסבר ופירוט מי הם כל אחד מבעלי התפקידים, ומהי מערכת היחסים בינם לבין העירייה וזרועותיה (עובדי עירייה, חברות עירוניות, ספקים וקבלנו משנה).

השופט כהן הורה לקליש רותם להגיש תשובתה לעתירה עד 15 בספטמבר, כאשר "מבין שלל הטענות הנטענות בכתב העתירה, תשובת המשיבה תתייחס לשאלה אם לצורך ניהול דף הפייסבוק הפרטי-פוליטי שלה, להבדיל מדף הפייסבוק המתנהל תחת שמה של עיריית חיפה, היא עושה שימוש במשאביה של עיריית חיפה, בעובדי העירייה או בספקיה".

 

 

עוד כתב השופט כהן כי "לצד העתירה הוגשה בשם העותר בקשה לצו ביניים. בבקשתו עותר העותר לכך שיינתן צו המורה למשיבה לחשוף בתצהיר פרטים שונים מתוך הגדרות הדף בעמוד הפייסבוק הפרטי-פוליטי המתנהל על שמה. נראה שהבקשה לצו ביניים באה על רקע טענת העותר כי 'גורמים שונים מתוך העירייה העבירו מידע פנימי לידי העותר, ולפיו המשיבה גייסה עובדים או ספקים וקבלני משנה שיתפעלו למענה את עמוד הפייסבוק הפרטי-פוליטי המשמש אותה. בכתב העתירה נטען כי העתירה הוגשה כדי 'להסיר את הספק' ולחשוף את שמותיהם של האנשים המנהלים את דף הפייסבוק הפרטי-פוליטי של המשיבה. לאחר ששקלתי בקשת העותר לצו ביניים, הנני מחליט לדחות את הבקשה. 'מידע פנימי', לרבות שמועות או רכילות, ש'גורמים שונים' ובלתי מזוהים העבירו לעותר, אינם מבססים תשתית המצדיקה מתן צו ביניים, ונראה לכאורה שמדובר ב'מסע דייג'. אוסיף כי העותר מעיד על עצמו שהוא חבר מועצת עיריית חיפה, ועל כן ממילא פתוחות לפניו דרכים שונות לברר אם 'המידע הפנימי' שנמסר לו הוא נכון אם לאו. על כן, הנני דוחה את הבקשה למתן צו ביניים".

פינגולד מסר ל"כלבו – חיפה והקריות": "בית המשפט נתן לקליש רותם 30 יום למתן תגובה, אך הוא לא קיבל את הבקשה לצו ביניים. הגשתי את הבקשה מחשש שמשתמשים בעובדי עירייה לתפעול הדף האישי של ראש העיר, ואני מבקש לחשוף מי הם מנהלי הדף".

מעיריית חיפה נמסר בתגובה כי בית המשפט לא קיבל את הדרישה של פינגולד לצו ביניים

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר