עינת קליש רותם ואילנה טרוק (צילומים: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה; שושן מנולה)
עינת קליש רותם ואילנה טרוק (צילומים: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה; שושן מנולה)

קליש רותם לבכירי העירייה: "אין לבצע הנחיות של ראש מינהל החינוך"

במייל שבו מכותבים בכירים בעיריית חיפה מורה להם עינת קליש רותם לא לבצע את הנחיותיה של ראש מינהל החינוך אילנה טרוק ללא ידיעתה ואישורה. הסיבה לטענתה של קליש רותם: אמירתה של טרוק בישיבה עם מנהל המחוז במשרד החינוך כי בית הספר עופר לחינוך מיוחד צריך לעבור למתחם בית הספר נירים

פורסם בתאריך: 19.9.22 18:31

ראש העיר עינת קליש רותם הורתה לבכירים בעיריית חיפה שלא לבצע את הנחיותיה של ראש מינהל החינוך בעירייה אילנה טרוק ללא ידיעתה ואישורה. ההוראה נשלחה אתמול (ראשון) באימייל לתפוצה רחבה של בכירים בעירייה, ובהם מהנדס העיר אריאל וטרמן, סגנו נועם דביר והיועצת המשפטית לעירייה עו"ד ימית קליין.

לפי האימייל שהגיע לידי "כלבו – חיפה והקריות", הסיבה להוראה של ראש העיר היא אמירתה של טרוק בישיבה עם מנהל המחוז במשרד החינוך ד"ר סער הראל כי בית הספר עופר, שהוא בית ספר מיוחד עם ילדים תקשורתיים, צריך לעבור למתחם בית הספר נירים. במייל שהפיצה כתבה קליש רותם "אמירתך מביכה", הוסיפה כי "מעולם לא נכחתי בפגישה איתך ועם סער הראל בנושא בית הספר עופר", והדגישה כי רק בשיחה שהיא ניהלה עם הראל הוא זה שהביא את המידע אליה את המידע הזה לראשונה. כמו כן ביקשה ראש העיר "להעביר אלי את ההחלטות בנושא זה שהוא מורכב ביותר".

יצוין כי המעבר של בית הספר עופר למבנה אלטרנטיבי באופן זמני הוא אחד מהנושאים הבוערים שמעסיקים כעת את משרד החינוך במחוז ואת מערכת החינוך העירונית. הבעיה המרכזית היא שליד בית הספר החלו עבודות להקמת פרויקט מגורים גדול, אך הן נעצרו בשל צו עיכוב. תלמידים תקשורתיים אינם מסוגלים ללמוד ברעש של עבודות בנייה בגלל הלקות שלהם. בימים אלה בוחנים במשרד החינוך ובעירייה כמה אלטרנטיבות לתלמידים עד שיסתיימו השלבים הראשונים של העבודות, אשר נחשבים לשלבים הרועשים ביותר.

 

 

האלטרנטיבות שנבחנות הן מתחם בבית הספר נירים בנוה דוד ובית הספר מזור בקרית אליעזר שמשמש בית ספר "חם", כלומר מבנה שנותן מענה לבתי ספר שאין ביכולתם לפעול במבנים שלהם מסיבות שונות. לאחרונה שימש מזור את תלמידי בית הספר ליאו באק בעת העבודות להסרת האסבסט במבנה התיכון בכרמל הצרפתי. בנוסף, בהסכם בין משרד החינוך להורי המסלול הדו לשוני בבית הספר חופית נקבע שהוא יעבור בעתיד למזור.

"מזור לא בא בחשבון (כמבנה זמני לתלמידי עופר; ש"מ) לאחר שהגענו להסכמות עם בית הספר הדו לשוני וגם נירים לא יכול להיות פתרון בלעדי", כתבה קליש רותם במייל, "אני בודקת עוד אפשרויות".

יצוין כי בישיבת מועצת העיר האחרונה הדגישה טרוק את היותו של מזור בית ספר "חם" שנותן מענה לכל בתי הספר בעיר ולאו דווקא לבית הספר עופר. עוד הוסיפה טרוק בישיבה כי כל החלטה על מעבר הדו לשוני למזור היא של ראש העיר.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. אחד שיודע

    איך קליש הופכת כל מי שרוצה לסייע לה ומכבד אותה לאויב. הפכה את כולם נגדה

  2. הנהלת העיר לתפארת

    בקרוב השרטטת תחזור לסרגלים, השייט למתוח מפרשים והסוכנת לדילים ונופשונים.

  3. רק להדיח את ראש הדיר יקדם את העיר

    נהדר היא הצליחה לריב עם עוד בכירים בעירייה כי 7 שפרשו הקיץ זה לא מספיק
    הגברת קליש את חייבת חייבת קורס דחוף ביחסי אנוש + ועדה קרואה שתנהל את הבלאגן שיונה ואת יצרתם בחינוך, בארנונה, בואדיות עם החזירים ובתקציב וכל השאר

  4. סיגלית

    אילנה יקרה, ברור לכל שההחלטה שלך מקצועית ומבוססת. הבעיה שזה סתם לא בא טוב לראשת העיר נפוחת האגו. השארי נאמנה לאמת, לעקרונות והכי חשוב לתלמידים שלך.

  5. אילנה אשת חינוך מהרמה הגבוהה ביותר

    אילנה אשת חינוך מהרמה הגבוהה ביותר

  6. הראל

    חיפה…אנחנו בצרות. תקועים עם ראשת עיר שיוצרת אנטגוניזם בכל כוון.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר