משאית לפינוי אשפה (צילום: דוברות עיריית חיפה)
משאית לפינוי אשפה (צילום: דוברות עיריית חיפה)

"קליש רותם צילמה משאיות לאיסוף אשפה באתר דנו בחוף שמן"

בארגון עובדי עיריית חיפה מספרים כי בשעות הבוקר הגיעה ראש העיר עינת קליש רותם לאתר פינוי הפסולת דנו כדי לצלם את משאיות פינוי האשפה מגיעות למקום. יו"ר הארגון אמנון עידו: "אולי היא רוצה להראות שעושים לה בכוונה ושיש האטה. אני לא רוצה להתבטא במילים לא יפות, אבל אין לראש עיר במה להתעסק?"

פורסם בתאריך: 29.11.22 17:40

עוד לא יבשה הדיו על פסק הדין של השופט יגאל גלם שהפסיק את השביתה בעיריית חיפה ועל חזרה להבנות שנקבעו בין הצדדים, אך נדמה כי העניינים מסרבים לשוב למסלולם. בארגון עובדי העירייה מספרים כי היום (שלישי) בשעות הבוקר הגיעה ראש העיר עינת קליש רותם לאתר פינוי הפסולת דנו כדי לצלם את משאיות פינוי האשפה מגיעות למקום.

יו"ר הארגון אמנון עידו: "קיבלתי דיווח שהיא עומדת בחוץ ומצלמת משאיות באתר דנו בחוף שמן. העובדים אמרו לי שהם ראו אותה מצלמת".

מה לדעתכם עומד מאחורי זה?

"אולי היא רוצה להראות שעושים לה בכוונה ושיש האטה. המשאיות נכנסות ויוצאות, הן נמדדות לפי המשקל שלהן, ויש פירוט חודשי ושנתי לכל משאית. אבל בסדר – שתבדוק ותעשה מה שהיא רוצה. אני לא רוצה להתבטא במילים לא יפות, אבל אין לראש עיר במה להתעסק? ללכת לצלם משאיות אשפה מתי הן מגיעות לאתר הפסולת?".

מעיריית חיפה נמסר כי אין בכוונתם להתייחס לדברים.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. אייל חיפה

    אף תושב חיפה לא תומך בועד ההזוי הזה
    כולם רואים את ההתנכלות שלכם והשביתה האיטלקית
    אחרי שלושה ימים הרים של זבל שלא נאספים במכוון כשטקטיקות לחץ
    צריך לתבוע את הועד הבזוי שהורס ובוזז את העיר

  2. עופר המפנה חיפה

    קליש לא קליש , הבן שלי נפל היום בגלל הזבל על המדרכה בגאולה , יצאתי עם עצבים של אבא אוהב ודואג וזרקתי הכל והמון למרכז הכביש ,,,, תוך דקותיים המשאית פינתה את הערימה במרכז הכביש אך לא את כל הרחוב העמוס פסולת .

  3. עדה

    איך זה שעדיין פחי האשפה מלאים באשפה? כל איזור הדר פחי האשפה מוצפים וגם ערמות ענק של אשפה לצידי הפחים. השביתה הסתיימה ביום שלישי לא?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר