הסלפי של ניר שובר ויונה יהב
הסלפי של ניר שובר ויונה יהב

בגלל תמונה: מתיחות בין קליש רותם לשובר

חבר מועצת העיר ניר שובר מסיעתה של עינת קליש רותם החמיא לראש העיר הקודם יונה יהב בתוכנית ברדיו חיפה, וגם צילם סלפי איתו והעלה את התמונה לפייסבוק. גורמים בעיריית חיפה טוענים שקליש רותם לא ראתה בעין יפה את התמונה והמחמאות, אך שובר לא מבין על מה המהומה: "היחסים שלי עם עינת הם מצוינים"

פורסם בתאריך: 10.1.23 07:56

גורמים בעיריית חיפה מספרים על מתיחות בין ראש העיר עינת קליש רותם לחבר המועצה ניר שובר מסיעתה, והכל בגלל תמונה.

לפני שבועיים וחצי הוזמן ראש העיר לשעבר יונה יהב להגיש את התוכנית "זירה חופשית" ברדיו חיפה לצדה של ענבר דותן במקום העיתונאי ליאור אל חי. בשעה השנייה של התוכנית עלה שובר לריאיון, שבו ביקר את הפקת פסטיבל "החג של החגים" על ידי בית הגפן, אמר שמהנדס העיר אריאל וטרמן מפריע לפיתוח של חיפה, וציין כי אם יהב היה נבחר בשנת 2018 הוא בטוח שוטרמן לא היה משמש עוד בתפקידו. "ליהב יש ראייה נכונה מי מתאים בתפקיד ומי לא", אמר שובר, "ואני חושב שגם יהב היה רואה שהוא (וטרמן; ב"כ) הגיע לתקופה של שובע, שלא קורה כלום ושהיזמים הם פקעת עצבים".

כאשר שובר נשאל על ידי דותן אם קליש רותם היא פוליטיקאית טובה, הוא השיב: "אני לא רוצה לדבר עליה. אני בסיעה שלה, וזה לא יהיה נכון לדבר עליה. אני מעדיף לא להיכנס לזה". ואם זה לא מספיק, אז שובר גם החמיא ליהב ואמר: "ליונה יש הרבה זכויות בעיר. מה ששלו שלו – האיצטדיון המדהים שיש לנו, והרכבלית שבהתחלה קצת פקפקתי בה והיום אני חוזר בי".

אך מה שהכעיס את קליש רותם יותר מכל, כך לפי מקורות בעירייה, היה סלפי עם יהב שהעלה שובר לפייסבוק תחת הכותרת "שבת שלום ליונה יהב". ל"כלבו – חיפה והקריות" נודע כי לאחר נתק ודם רע בין השניים, יהב ושובר ערכו סולחה.

 

 

כזכור, שובר התמודד ברשימת חיים בחיפה של קליש רותם בבחירות 2018 והוצב במקום החמישי, אך לא נכנס למועצה. קליש רותם מינתה אותו לעוזר בלשכתה, ועם פרישתה של נעמה לזימי מהמועצה, הוא תפס את מקומה. מקורב לראש העיר אמר כי היא לא ראתה בעין יפה את ההתנהלות של שובר בריאיון ולאחריו. "אתה שואל אם היא אהבה את זה? לא", אמר המקורב.

שובר, אתה מודע לסערה שעוררת?

"אני לא מודע לשום סערה, ואני חושב שהיחסים שלי עם עינת הם מצוינים. לגיטימי להגיד תודה לראש עיר ששימש בתפקיד הרבה שנים, אין בזה שום דבר פסול. אני לא חושב שזה אמור לעצבן אותה".

קיבלת ריקושטים מהלשכה?

"לא, לא. לא מעינת באופן אישי, ממש לא".

ומאחרים?

"אמרתי – לא מעינת באופן אישי".

שאלתי על אחרים.

"לא".

בעיריית חיפה לא הגיבו לדברים.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. להדיח את שובר

    קליש יכולה להדיח אותו ולהכניס מישהו אחר במקומו
    טוב תעשה וגם אנחנו נשמח אם שובר יעלם מהנוף = עושה רוח וצלצולים ולא באמת עושה משהו

  2. אויי שרית. באמת !!

    יונה נראה מצויין. ירד במשקל. יש לך הערות שיטחיות מיותרות

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מי זה שובר בכלל?! ראש העיר הביאה אותו אז האחריות עליה.

  4. ב

    שובר האופורטוניסט הגדול בהיסטוריה. נע לאן שהרוח נושבת: היה בעבודה ועבר לליכוד, חבר לקליש כשהיא בשלטון וכשהוא מריח את סופה הוא כבר בוחש אצל יונה. בקצב הזה הוא עוד יסיים כשר בליכוד.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר