עינת קליש רותם ושרית גולן שטיינברג (צילומים: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה; מיכה בריקמן)
עינת קליש רותם ושרית גולן שטיינברג (צילומים: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה; מיכה בריקמן)

גולן שטיינברג מזהירה: "תקדים מסוכן"

במכתב ששלחה ליועצת המשפטית של עיריית חיפה עו"ד ימית קליין דורשת חברת מועצת העיר שרית גולן שטיינברג לבדוק את חוקיותם של המפגשים שעורכת ראש העיר עינת קליש רותם במתקני העירייה. הטענה: חשש לכאורה למפגשים שנועדו לקדם את ראש העיר בשנת הבחירות

פורסם בתאריך: 11.1.23 07:57

חברת מועצת העיר עו"ד שרית גולן שטיינברג פנתה ליועצת המשפטית של עיריית חיפה עו"ד ימית קליין בדרישה לבדוק את חוקיות המפגשים שעורכת ראש העיר עינת קליש רותם במתקני העירייה על רקע שנת הבחירות הנוכחית. את הפנייה יזמה גולן שטיינברג בעקבות פרסום של עיריית חיפה על מפגש מתוכנן של ראש העיר באולם הכנסים של העירייה עם נציגי הקהילה הגאה לקראת מצעד הגאווה במסגרת סדרת המפגשים "אצלנו בלשכה".

בפנייתה כתבה גולן שטיינברג לקליין: "נתקלתי בפרסום שעניינו מפגש לקהילה הגאה במסגרת המפגשים 'אצלנו בלשכה' עם ראש העיר. לא ברורה מהי מטרת הפגישה ומה הם הנושאים הפרטניים המצדיקים פגישה זו, תוך שימוש במתקני העירייה ופרסום המפגש בדף הפייסבוק העירוני. הפרסום מעלה חשש לכאורה למפגש שנועד לקדם את ראש העיר במסגרת מפגש תושבים (חוג בית) ופחות פגישת עבודה קונקרטית הכוללת צוותים מקצועיים של העירייה. כאמור, בהודעה אין נושאים לדיון ואין מידע מי הם הגורמים המקצועיים למפגש".

 

 

עוד כתבה גולן שטיינברג כי "ברור שאישור לכנס זה יהווה תקדים מסוכן לכנסים נוספים שראש העיר תבקש לכנס בנושאים שונים במסווה של פגישות עבודה, כאשר בפועל עולה לכאורה שהמפגשים נועדו להציג מצג של עשייה וטיפול (כדוגמת הכנס שנערך בנושא הסעות לחינוך המיוחד, אז מיהר הדובר העירוני להעלות תמונה של ראש העיר עם ההורים – תמונה שנמחקה בהמשך). למיטב הבנתי, העברת כבר הרצאה מה מותר בשנת בחירות, לרבות מה מותר לפרסם. מציעה שתיקחי את ראש העיר ואת הדובר לשיעור חוזר בכל הנוגע לסעיף 2א לחוק דרכי תעמולה".

מעיריית חיפה לא נמסרה תגובה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר