קיריל קארטניק (צילום: בועז כהן)
קיריל קארטניק (צילום: בועז כהן)

קארטניק ירוץ בראש רשימה עצמאית: "אנחנו סיעה של תושבים"

הודעתו של חבר מועצת העיר קיריל קארטניק כי הוא יתמודד בבחירות הקרובות בראש רשימה עצמאית תהפוך את החיזור אחרי הקול של יוצאי ברית המועצות ואחרי קולם של צעירי העיר לקשה הרבה יותר. קארטניק: "אנשים מבקשים שנהיה במועצה ושאפילו אתמודד על ראשות העיר"

פורסם בתאריך: 23.2.23 07:54

חבר מועצת העיר קיריל קארטניק יתמודד בראש רשימה עצמאית בבחירות הקרובות. ההחלטה של קארטניק תהפוך את החיזור אחרי הקול של יוצאי ברית המועצות לקשה הרבה יותר שכן כעת יש שלוש רשימות שיפנו אל הקהל הזה – ישראל ביתנו, הרשימה החדשה של לזר קפלון וזו של קארטניק. במקביל פונה קארטניק גם לצעירים, ועל הקלף הזה הוא יתמודד מול הרשימה של ניר שובר ומול צעירי חיפה של יוסי שלום.

קארטניק הוצב ברשימת חיפה מתחדשת שזכתה בשלושה מנדטים, ונכנס למועצת העיר לאחר התפטרותו של סגן ראש העיר דוד עציוני מהמועצה. לפני שנכנס למועצה שימש קארטניק עוזרו האישי של עציוני. לאחר התפצלותם של יעקב פינגולד ותמי ברק מהסיעה, קארטניק התפקד למפלגת ישראל ביתנו וגם התמודד על תפקיד יו"ר הצעירים בה. במקביל הכריז קפלון, יו"ר סיעת ישראל ביתנו בחיפה, כי הוא פורש מהמפלגה הארצית וירוץ ברשימה עצמאית. השבוע הודיע יו"ר המפלגה ח"כ אביגדור ליברמן כי טטיאנה ג'ון היא זו שתעמוד בראש הסיעה בבחירות המוניציפליות. מקורביו של קארטניק מספרים כי בישראל ביתנו הבטיחו לו את תפקיד יו"ר העמותה לקליטת עלייה – תפקיד שבו אוחז קפלון מתוקף ההסכמים הקואליציוניים עם עינת קליש רותם – וכאשר קפלון הצטרף למועצת השינוי הוא נשאר בתפקידו.

 

 

קארטניק: "בתקופה האחרונה פונים אלי הרבה אנשים והם רואים את הפעילות שלי בשטח ובעיריית חיפה, אחרי כל ישיבת מועצה אני מקבל עשרות הודעות מתושבי חיפה שמפרגנים על הפעילות שלנו. אנחנו עושים פעילות שטח בכל שישי-שבת, וכבר היינו בקרית אליעזר, במושבה הגרמנית, בהדר ובעיר התחתית. בכל מקום מגיעים אלינו הרבה אנשים, מזהים אותנו ומבקשים שנהיה במועצה ושאפילו אתמודד על ראשות העיר. לכן אני לא רואה עניין לרוץ במסגרת מפלגה. אנחנו סיעה של תושבים".

כבר יש לך מטה פעילים?

"יש. בשלב זה אנחנו עומדים על 50 פעילים בשטח".

ובישיבת ההזדהות המתוכננת לקראת הבחירות תזדהה בשם הרשימה שלך?

"את זה נשאיר להמשך".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. לא יקרה, נקסט

    הוא לא פונה לאף אחד. מייצג איזה 50 חברים שלו.
    הסיכוי שלו להיכנס הוא אפסי אז הוא מפרסם שהוא רץ כדי שרשימה אחרת "תיקח" אותו אליה
    הוא לא כזה נכס בעיקר ניסה לדאוג לעצמו למושבים בהנהלות התאגידים העירוניים

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר