רג'א זעאתרה (צילום: ראובן כהן)
רג'א זעאתרה (צילום: ראובן כהן)

זעאתרה עוזב את המועצה ועובר להתגורר במצרים

פרסום ראשון: יו"ר סיעת חד"ש רג'א זעאתרה פורש ממועצת העיר. זעאתרה מתכוון להודיע על כך במהלך השבוע הקרוב, והוא מתעתד לעבור להתגורר במצרים. מקורביו מספרים כי מעברו הצפוי למצרים נובע מהשתלבותו בתחומי הוצאת הספרים והתרגום שם

פורסם בתאריך: 12.3.23 07:55

פרסום ראשון: יו"ר סיעת חד"ש במועצת העיר רג'א זעאתרה פורש מהמועצה. ל"כלבו – חיפה והקריות" נודע כי זעאתרה מתכוון להודיע על כך במהלך השבוע הקרוב וכי הוא מתעתד לעבור להתגורר במצרים.

זעאתרה נבחר למועצת עיר לאחר הבחירות בשנת 2018. הוא אמור היה לשמש כסגן ראש עיר מתוקף ההסכמים הקואליציוניים שחתמה חד"ש עם עינת קליש רותם, אך מינויו במחצית השנייה של הקדנציה במקום דובי חיון, אז יו"ר סיעת מר"צ, נתקל בביקורת פוליטית וציבורית בעקבות התבטאויות שנויות במחלוקת בעבר. על קליש רותם הופעלו לחצים, שהגיעו גם מלשכותיהם של שר הפנים אריה דרעי וראש הממשלה בנימין נתניהו למנוע את המינוי. בעקבות הסערה שנוצרה ויתר זעאתרה על המינוי והעביר אותו לשהירה שלבי, מספר 2 ברשימה.

 

 

זעאתרה החל בפעילות פוליטית בימיו כסטודנט באוניברסיטת חיפה. לאורך השנים הוא מילא תפקידים רבים במפלגה הקומוניסטית (מק"י) ובחד"ש, ובהם יו"ר התאחדות הסטודנטים הערבים באוניברסיטה, חבר הוועד המרכזי של מק"י, חבר הלשכה המדינית של חד"ש, מזכיר מחוז חיפה של מק"י, יו"ר ועדת התקשורת בוועדת המעקב של ערבי ישראל ומנהל הקמפיין של הרשימה המשותפת בשנים 2020-2015.

מקורביו של זעאתרה מספרים כי החלטתו להתפטר ממועצת העיר נובעת מהשתלבותו בתחומי הוצאת הספרים והתרגום במצרים, שם הוא מבקר רבות בחודש האחרון. בעקבות כך הוא מתעתד להעתיק לשם את מגוריו.

את תגובתו של זעאתרה לא ניתן היה להשיג.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שייקח איתו גם את המפגינים הפסיכים

  2. אלמקיאס דוד

    אחד פחות !!! יללה סחוב אתך את השאר !!! נסיעה טובה בכוון אחד

  3. מיכל

    גם אני הייתי מעדיפה לגור במצרים מאשר בחיפה המגעילה…מבינה אותו.

  4. אייל

    מיכל את מוזמנת לעזוב את "חיפה המגעילה" למצרים.
    בטוח יש יותר נקיון ודמוקרטיה במצרים.
    גם אלייך ולמסיתים כמוך בקרבנו לא נתגעגע. קומי ועיזבי.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר