גילה לבני זמיר ותבור להט (צילומים: יעל גבריאלי, מאיה אפרים)
גילה לבני זמיר ותבור להט (צילומים: יעל גבריאלי, מאיה אפרים)

לבני זמיר דורשת להדיח את להט מהמועצה ולמנות אותה במקומו

במכתב ששלחה לראש העיר עינת קליש רותם כתבה גילה לבני זמיר כי תבור להט מתגורר בחודשים האחרונים באנגליה ונעדר מישיבות מועצה מן המניין כבר יותר משלושה חודשים ואינו יכול לתפקד כחבר מועצה פעיל. בשל כך, היא טוענת, יש להדיח את להט ולמנות אותה תחתיו

פורסם בתאריך: 19.4.23 07:56

גילה לבני זמיר, מספר 3 ברשימת מרצ למועצת העיר, דורשת להדיח את תבור להט מהמועצה ולמנות אותה במקומו. כזכור, סיעת מרצ זכתה למנדט אחד בראשותו של הרב דובי חיון, ועם התפטרותו ממועצת העיר, להט תפס את מקומו.

במכתב ששלחה לראש העיר עינת קליש רותם באמצעות בא כוחה עו"ד יצחק וייס כתבה לבני זמיר: "על פי העדויות וההוכחות שבידינו, חבר המועצה תבור להט מתגורר בחודשים האחרונים באנגליה ביחד עם בן זוגו. הלכה למעשה, הוא שוהה שם כבר מסוף חודש דצמבר 2022 ונעדר מישיבות מועצה מן המניין כבר יותר משלושה חודשים. למעשה, להט המתגורר בחו"ל אינו יכול לתפקד כחבר מועצה פעיל, להשתתף בישיבות מועצה מן המניין ושלא מן המניין, לכהן בוועדות ובדירקטוריונים שאליהם נבחר, לקבל פניות ציבור ולפעול עבור הציבור החיפאי כשם שנדרש מנבחר ציבור המשמש חבר מועצה".

עוד נכתב כי "בהתאם לאמור בסעיף 123 לפקודת העיריות, הרי לשם הדחתו מתפקידו נדרשות שלוש ישיבות מועצה מן המניין ולחלופין היעדרות במשך שלושה חודשים. בעניין שבפנינו כל אחת מהחלופות מתקיימת. בידנו תיעוד היעדרויותיו של להט מישיבות המועצה מן המניין. בנסיבות אלו יש לפעול להדחתו, כך שמרשתי, הבאה אחריו ברשימת מרצ אשר התמודדה בבחירות המוניציפליות, תשמש חברת מועצה פעילה ותקבל את כל סמכויותיו, לרבות כהונתו כדירקטור בכפוף לאישור מועצת העיר. אשר על כן, את מתבקשת לפעול מיידית ולתת הודעה בהתאם לאמור בסעיף 123א לפקודת העיריות".

 

 

לבני זמיר מסרה בתגובה: "פנייתי לקליש רותם לפעול על פי פקודת העיריות ואחריותה לתפקוד נאות של מועצת העיר, מגיעה מתוך האכפתיות העמוקה והפעילות שלי לאורך שנים למען חיפה, בהתנדבות ובמסירות לקידומה של העיר וקהילותיה בהיבטים שונים. כמי שפועלת במשך יותר מעשור לשינוי פוליטי בעיר, אני עוקבת בקפידה אחר הנעשה בישיבות המועצה. לא קשה היה להבחין בהיעדרותו של להט מישיבות מליאת המועצה עקב מגוריו באנגליה – הרחק מחיפה. עובדה זו מונעת ממנו גם להיות נגיש לפניות ציבור ולמלא את תפקידו כחבר מועצה. על פי פקודת העיריות, על חבר מועצה שאינו עומד בתנאי סף של תפקוד נאות לפנות את מקומו לבא אחריו, וזו אני. מועצת העיר חייבת לתפקד כראוי, והציבור זכאי לנבחרי ציבור קשובים ונגישים. במשך שנים אני מהווה כתובת לפניות של תושבים, גם ללא תואר פורמלי. כעת יהיו בידי הכלים והמעמד לעבוד עבור תושבי חיפה כחברת מועצת העיר מן המניין".

את תגובתו של להט לא ניתן היה להשיג.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. הומו חיפאי

    תבור להט היה טעות מהרגע הראשון. לא תרם דבר לקהילה הגאה בחיפה. בדיחה.

  2. להגיש תלונה במשטרה נגדו

    למה לא להגיש נגד תבור להט תביעה במשטרת ישראל על הונאה?
    הוא מבזה את הציבור בחיפה, תופס מקום במועצה כשלא מתגורר בכלל בעיר וביצע הונאה.
    זאת עבירה פלילית.

  3. לא לבחור אותם

    מפלגת מר"צ שהפכה לתאומה של חד"ש הקומוניסטית האנטי-ציונית – פשוט אין לה זכות קיום.
    בבחירות בחיפה היא מחלקת פרסומים רק בחברה הערבית שגם היא כבר דוחה אותה מזמן.
    מרצ נמחקה בכנסת ונמחקה במועצת העיר הקודמת.
    בגלל דב חיון התקשורתי הצליחה להשתחל הפעם למועצת העיר וגרמה רק נזקים רבים וחסרת כל תרומה לעיר
    יש להעלים את הכושלים האלו…

  4. חיפאות

    אפילו כשנגמר המרצ, לה יש עוד מרץ וכולנו מצפים לטוב לאחר הבחירות באוקטובר

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר