יוסי הניג ויואב רמתי
יוסי הניג ויואב רמתי

מתיחות בציונות הדתית לקראת הבחירות: האם האיחוד יתפרק?

לפני שלושה חודשים הודיעו יואב רמתי ויוסי הניג על ריצה משותפת בבחירות למועצת העיר, וההכרזה סימנה את איחוד השורות בציונות הדתית לאומית בעיר. אלא שחילוקי דעות בנוגע להרכב הרשימה מעמידים את האיחוד בסכנה. רמתי: "לא מכיר את הדברים האלה. אנחנו מצפים להגדלת כוחנו היחסי במועצה"

פורסם בתאריך: 14.6.23 15:01

שלושה חודשים בלבד מאז דווח ב"כלבו – חיפה והקריות" על איחוד בין הרשימות של הציונות הדתית-לאומית בחיפה לקראת הבחירות, כעת נודע כי על חיכוכים פנימיים בין הצדדים.

בחודש מרץ נפגשו יו"ר סיעת הבית היהודי במועצת העיר יואב רמתי ונציג הציונות הדתית בעיר יוסי הניג והודיעו על ריצה משותפת בבחירות הקרובות. עבור רמתי היה זה חיזוק משמעותי, שכן הניג הוא דמות מוכרת בקרית שמואל ואף ניהל את המטה האזורי של הציונות הדתית בכמה מערכות בחירות לכנסת.

 

 

הבשורה על האיחוד סיימה מתיחות רבת שנים בין השניים, והם סיכמו שרמתי יוצב במקום הראשון ברשימה והניג במקום השני. באשר לשאר המקומות ברשימה הם כבר הגיעו להבנות, אך לאחרונה התגלעו חיכוכים ביניהם על רקע הרכבת הרשימה.

רמתי: "אני לא מכיר את הדברים האלה. אני עובד עם הניג בשיתוף פעולה מלא, אנחנו בדרך לסיעה שמייצגת את כל המגזר הדתי לאומי על כל מוסדותיו, ואנחנו מצפים להגדלת כוחנו היחסי במועצה".

הניג סירב להגיב.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אחד שיודע

    איזה הישגים יש לציבור הדתי בקדנציה הזו???
    חוץ מהסעות לילדים בברקאי
    כלום ושום דבר

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר