עו"ד פאחר ביאדסי (צילום: דוברות העירייה)
עו"ד פאחר ביאדסי (צילום: דוברות העירייה)

ביאדסי יתמודד על מקום במועצת העיר, ביקש לצאת לחל"ת

ל"כלבו - חיפה והקריות" נודע כי דובר עיריית חיפה לשפה הערבית פאחר ביאדסי ביקש לצאת לחופשה ללא תשלום על מנת להתמודד על מקום במועצת העיר. ביאדסי: "טרם החלטתי באיזה קונסטלציה ארוץ, יש לא מעט הצעות. אני מקווה שזו תהיה רשימה רחבה ומקיפה שתשרת נאמנה את העיר ואת החברה הערבית"

פורסם בתאריך: 19.6.23 18:44

דובר עיריית חיפה לשפה הערבית פאחר ביאדסי יתמודד על מקום במועצת העיר – כך נודע ל"כלבו – חיפה והקריות". ביאדסי ביקש לצאת לחופשה ללא תשלום (חל"ת) מעבודתו בעירייה.

ביאדסי היה מהפעילים הבולטים של עינת קליש רותם במערכת הבחירות הקודמת, ובנובמבר 2020 הוא מונה לדובר העירייה לשפה הערבית. ביוני אשתקד ביקשה קליש רותם למנות אותו למנכ"ל העירייה לאחר פיטוריו של אוהד שגב, אך בעקבות עתירה שהוגשה לבית המשפט ולמרות שמינויו אושר הסיר ביאדסי את מועמדותו לתפקיד.

 

 

בחודשים האחרונים גברו ההערכות כי פניו של ביאדסי לפוליטיקה המקומית. ל"כלבו – חיפה והקריות" נודע כי ביאדסי ניהל שיחות עם סיעת חד"ש, אך הן לא הבשילו לכדי סיכום. חלק מהערכות כעת מצביעות על כך שהוא ירוץ ברשימה עצמאית אשר תהיה סיעת לוויין של קליש רותם לאחר הבחירות. בבקשת החל"ת ציין ביאדסי כי הסיבה היא התמודדות למועצת העיר.

ביאדסי אמר בתגובה: "הבקשה לצאת לחל"ת היא אכן ריצה למועצה. טרם החלטתי באיזה קונסטלציה ארוץ, יש לא מעט הצעות. אני מקווה שזו תהיה רשימה רחבה ומקיפה שתשרת נאמנה את העיר בכלל ואת החברה הערבית בפרט".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. וזה מי שחיפה צריכה במועצה? בשום אופן לא

    רשימת פייק ניוז של קליש. פושט הרגל לשעבר שמשרד הפנים פסל לחלוטין ממינוי מנכ"ל עירייה היא מנסה להכניס למועצה
    מי צריך אנשים כאלו?
    באחריותו הכרמלית הלכה 10 שנים אחורה. פחות שירות, פחות שעות, פחות נקי, פחות הכל.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר