טקס חלוקת אות יקיר העיר (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
טקס חלוקת אות יקיר העיר (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

מדוע חברי המועצה לא הוזמנו לטקס יקירי העיר?

חברי מועצת העיר שלא הוזמנו לטקס חלוקת אות יקיר העיר מפנים אצבע מאשימה לעבר ראש העיר עינת קליש רותם. סופי נקש: "היא באה לנסות להבליט את עצמה בשנת הבחירות". ניר שובר: "מקווה מאוד שזו טעות ולא יד מכוונת". יו"ר ועדת יקירי העיר שמשון עידו: "היא אפילו לא ידעה מי נבחר. זה היה מחזה פאתטי"

פורסם בתאריך: 25.6.23 16:28

טקס חלוקת אות יקיר העיר נערך ביום שישי, ובמסגרתו קיבלו את האות 12 חיפאים שנבחרו על פעילותם למען העיר ותושביה. באירוע השתתפו ראש העיר עינת קליש רותם וחברי ועדת יקיר העיר, אך בלטו בהיעדרם חברי מועצת העיר. כעת הם תוהים מדוע הם לא הוזמנו לאירוע, בעוד שבשנים קודמות הם הוזמנו, כשהאצבע המאשימה מופנית לעברה של ראש העיר.

סגנית ראש העיר סופי נקש: "כנראה שקליש רותם חושבת שטקס עירוני שעבר אישור של ועדת יקיר העיר ושל המועצה הוא טקס פרטי שלה שבו היא באה לחגוג ולנסות להבליט את עצמה בשנת הבחירות. עצוב מאוד שראש העיר מדרדרת את מעמד טקס יקירי העיר".

חבר המועצה ניר שובר: "הוזמנתי לאירוע על ידי משפחת מנו. צר לי על כך שלא כל חברי המועצה הוזמנו, ואני מקווה מאוד שזו טעות ולא יד מכוונת כדי למנוע השתתפות של חברי מועצה בטקסים עירוניים וממלכתיים. אם לא הייתי מוזמן של מנו לא הייתי מוזמן בכלל".

 

 

חברי מועצה גם מצביעים על שלילת מעמדו של יו"ר ועדת יקירי העיר שמשון עידו, שהוא גם יו"ר סיעת הליכוד במועצה. בטקס הקודם עמדו עידו וקליש רותם ביחד על הבמה, והוא היה זה שענד את סיכת יקיר העיר על דש הבגד של הנבחרים. השנה, במהלך הטקס עצמו, הודיעו לו כי ראש העיר תענוד את הסיכה ליקירי העיר.

עידו, למה הודרת?

"למה? יש ראש עיר שהחליטה שהיא מחלקת את זה בעצמה בניגוד לכל כללי הטקס. בטקס הקודם היא גם רצתה לעשות את זה, ולאחר שהתרעתי על זה אני חילקתי את הסיכות. השנה לא התרעתי, והיא עמדה לבד על הבמה, כשאין אף אחד לידה, וחילקה את הפרסים לבד, למרות שלא היה לה שום קשר לבחירה בהם. היא אפילו לא ידעה מי נבחר ומי לא. מנותקת. זה היה מחזה פאתטי שהראה על מצבה ודרך ניהולה את העיר. זה קטנוני, ילדותי ולא מכבד. אבל לא נפגעתי, ממנה אני כבר לא נפגע. מכיוון שבשבילי היא פאסה, אני לא עושה מזה עניין. שום דבר כבר לא יעזור לה".

מעיריית חיפה נמסר: "בגלל דרישתם של יקירי העיר לאפשר להם להזמין מספר גדול של אורחים לאירוע, ובשל צפיפות המקום, הוזמנו רק חברי ועדת השמות".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אוקטובר נחליף אותך מקולקליש

    איך נפלנו עם שני כושלים נקמנים יהב וקליש
    חשבנו תביא רוח חדשה לעירייה עושה בדיוק אותו שיט

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר