יניב בן שושן (צילום: בועז כהן)
יניב בן שושן (צילום: בועז כהן)

מהפך בליכוד: בן שושן יעמוד בראש הרשימה לבחירות

119 מתוך 131 חברי מועצת סניף הליכוד בחיפה בחרו ברוב של 72 מול 47 ביניב בן שושן כמי שיוביל את הרשימה שתתמודד בבחירות. אלי בן דיין יוצב במקום השני, שלמה עם שלם במקום השלישי, משה אלברט במקום הרביעי ושמשון עידו רק במקום החמישי. יצחק בלס צנח למקום העשירי שאינו ריאלי

פורסם בתאריך: 11.7.23 06:12

ניצחון ליניב בן שושן ולמחנה אבי ג'מאל בבחירות לרשימת הליכוד למועצת העיר. לאחר ספירת הקולות התברר כי בן שושן גבר על יו"ר הסיעה שמשון עידו בהפרש ניכר – 72 לעומת 47.

119 מתוך 131 חברי מועצת סניף הליכוד בחיפה הצביעו גם על הרכב הרשימה שתתמודד בבחירות המוניציפליות הקרובות. לאחר היוודע תוצאות ההצבעה נקבע כי בן שושן יוצב במקום הראשון ברשימה, חבר מועצת העיר אלי בן דיין במקום השני, שלמה עם שלם במקום השלישי, משה אלברט במקום הרביעי, שמשון עידו צנח למקום החמישי ועו"ד מיקי בן יצחק במקום השישי. חבר המועצה יצחק בלס צנח מהמקום השלישי למקום העשירי שאינו ריאלי.

 

שמשון עידו (צילום: בועז כהן)

שמשון עידו (צילום: בועז כהן)

 

עם ההכרזה על הניצחון של בן שושן פרץ ג'מאל בבכי של אושר, ובמחנה שלו לא הסתירו את שמחתם. "אני רוצה להגיד המון תודה על האמון שנתתם בי ועל האמון שחברי סניף הליכוד נתנו בצעירים", אמר בן שושן אמר, "בעזרת השם אנחנו יוצאים היום לדרך חדשה עם סניף ליכוד חדש, עם פנים חדשות, עם שילוב של צעירים ומבוגרים. אנחנו הולכים להפוך את סניף חיפה לסניף הליכוד הכי חזק בישראל. זה הזמן לאחד את הסניף כולו ולצאת לדרך חדשה. אני מאחל הצלחה לכל המועמדים האיכותיים שנבחרו ברשימה למועצה".

 

 

 

לאחר הניצחון זכה בן שושן לסדרה של טלפונים מבכירי הליכוד. שר החקלאות ופיתוח הכפר אבי דיכטר, שג'מאל נחשב למקורבו, אמר לבן שושן "אנחנו מאמינים בך ואני מברך אותך על ההישג", ובין המברכים הרבים היו גם שר התרבות והספורט מיקי זוהר ושרת המודיעין גילה גמליאל.

כזכור, בבחירות המוניציפליות בשנת 2013 זכתה הליכוד בראשותו של עידו במנדט אחד, אך למרות זאת הוא קיבל את תפקיד סגן ראש העיר מיונה יהב, שהבין שכדי לקדם את ענייני העיר עליו להכניס את נציג המפלגה השלטת. בבחירות בשנת 2018 שילשה הליכוד בראשותו של עידו את כוחה והשיגה שלושה מנדטים, אך הסיעה נשארה מחוץ לקואליציה של עינת קליש רותם. גם בבחירות לרשימת הליכוד למועצת העיר שנערכו במאי 2018 נאבקו עידו ובן שושן על ראשות הליכוד, ואז ניצח עידו בהפרש קולות קטן – 66 לעומת 59.

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר