ד"ר נתן פורמן
ד"ר נתן פורמן

ד"ר נתן פורמן: "אפעל למען התושבים 24 שעות ביממה"

פורמן, לשעבר יו"ר דירקטוריון תיאטרון חיפה, מעריך לפי סקרים שהזמין שסיכוייו להיבחר לראש העיר הם טובים מאוד. הוא מעוניין לרוץ מטעם מפלגת העבודה, אבל אם לא יזכה לתמיכתה יתמודד כמועמד עצמאי

פורסם בתאריך: 2.1.18 13:08

ד"ר נתן פורמן, חבר מפלגת העבודה, מתכוון להתמודד בבחירות על ראשות העיר חיפה. לדבריו הוא מעוניין לרוץ מטעם המפלגה, אך אם זה לא יסתייע הוא ירוץ כמועמד עצמאי. פורמן, רופא שיניים במקצועו, שימש בעבר יו"ר דירקטוריון בחברה בת של אל על, כיו"ר דירקטוריון התיאטרון העירוני חיפה וכיועץ לשר הבריאות, לשר התחבורה ולשר הביטחון.

פורמן: "בישיבת שהתקיימה לפני כחודשיים במחוז הוחלט שבבחירות המוניציפליות שיתקיימו בחודש אוקטובר תציב מפלגת העבודה מועמד מטעמה שיתמודד על ראשות העיר. במקביל הודעתי על כוונתי להתמודד".

האם קיבלת את תמיכת מזכיר המחוז של המפלגה ישראל סביון ואת תמיכת המפלגה?

"אני חושב שסביון לא מתנגד. הוא בעצמו יתמודד בבחירות למועצת העיר, כך שאני מאמין שנוכל לשתף פעולה. לגבי תמיכת המפלגה, עדיין לא הוחלט מה תהיה דרכה במישור המוניציפלי, והדבר יוחלט לאחר שהמפלגה תקיים סקרים. אני הזמנתי סקר במכון סמית, וראיתי שהסיכויים שלי הם גדולים מאוד".

 

 

אם לא תקבל את תמיכת מפלגת העבודה תרוץ עצמאית?

"ברור".

מהי האג'נדה הפוליטית שלך?

"אני מתחייב כלפי הנוער והצעירים שבינינו להביא אווירה חדשה לחיפה, שתאפשר להם פרנסה טובה ובילויים שלא קיימים כאן כיום. נושא החינוך צריך לעמוד בראש מעיינינו וכמובן רווחת התושבים, הורדת מחירי הארנונה ועידוד עסקים, במיוחד עסקים קטנים, שבקושי יכולים להתקיים בחיפה. אפעל למען התושבים 24 שעות ביממה. חייבים לעשות שינוי, אחרת יהיה קשה מאוד להתמודד עם הבעיות שמציבה העיר".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר