גילה זמיר (צילום: רויטל טובול)
גילה זמיר (צילום: רויטל טובול)

"ההכפשות נגדי עשו לי שירות נפלא"

ראש רשימת חיפה עכשיו גילה זמיר, המתמודדת על מושב במועצת העיר, תוארה בקבוצת פייסבוק כאשת שמאל קיצוני ש"תביא את חמאס לחיפה". לדבריה, רבים התגייסו להגנתה, גם כאלה שלא הכירו אותה וכעת שוקלים להצביע לרשימתה

פורסם בתאריך: 2.1.18 17:48

גילה זמיר, המתמודדת בבחירות למועצת העיר חיפה בראש רשימת חיפה עכשיו, נחשפה לטענתה בימים האחרונים להכפשות נגדה בפייסבוק. לדבריה, היא תויגה כשמאלנית קיצונית לאחר שכתבה פוסט על הסופרת רונית מטלון שהלכה לעולמה בשבוע שעבר.

זמיר: "כתבתי שהיתה לי הזכות לנסוע איתה לפני שלושה חודשים לכנס של תקווה משותפת בקלנסואה, ומישהי החליטה שאני אשת שמאל קיצוני מסוכנת ושאני אביא את החמאס לחיפה. היא התחילה שיח שהכפיש אותי בקבוצת פייסבוק חיפאית, והדבר נודע לי אחרי שלושה ימים".

יצרת איתה קשר?

"לא, היא חסמה אותי. כאשר מישהו מכפיש אותי בלי לדעת עלי כלום ומלביש עלי סיפורים, זה רק מעיד על סוג האדם שהוא. מנגד, היא עשתה לי שירות נפלא. אנשים יצאו להגנתי, והיו בהם אנשים שלא ידעו על קיומי ועכשיו הם אומרים שהם יצביעו לי".

 

לדבריה של זמיר, היא עובדת עם גרעין קבוע של עשרה פעילים, אך היא מבקשת לחשוף מדי שבוע רק שם אחד מתוך הרשימה: "השבוע אני יכולה לדבר על חן צור בולוטין שמנהלת מאבק בנושא התחבורה ציבורית בעיר בכלל ובעניין שיפור תחנות האוטובוס בפרט. מה שאני יכולה להגיד על שאר האנשים שאיתי הוא שמדובר בעיקר בנשים שלוקחות אחריות אישית על כל נושא שמטריד אותן".

מהי האג'נדה של הרשימה שבראשותך?

"יש לחיפה הרבה בעיות בוערות ויש כאן הרדמה כללית של התושבים שלא מודעים לבעיות. הן מתעוררות נקודתית בעקבות פעילות ופעילים שמעוררים אותן ומצביעים עליהן או כשמישהו באמת סובל. הגיע הזמן שהתושבים יפעלו. אנחנו, תושבי הדר, התאחדנו, והיום אנחנו מגישים לראש העיר יונה יהב תוכניות עבודה והוא פועל לפיהן. המסר שלי הוא שהתושבים צריכים לקחת אחריות על המקום שלהם. זה יפתח אצלם רגש למקום ולרצון ליזום דברים לפיתוח המקום. אני רוצה להפוך את חיפה מעיר של שכירים לעיר של יזמים שתוביל אותנו קדימה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר