ד"ר איתי גלבוע. "אני מבקש להתרכז עכשיו בביתי ובמשפחתי" (צילום: ראובן קופיצ'נסקי)
ד"ר איתי גלבוע. "אני מבקש להתרכז עכשיו בביתי ובמשפחתי" (צילום: ראובן קופיצ'נסקי)

ד"ר איתי גלבוע פורש מפוליטיקה

חבר מועצת העיר מסיעת חיפה חדשה, ששקל עד לא מזמן להתמודד על ראשות העיר, הודיע כי הוא פורש כדי לעשות לביתו והעביר את תמיכתו לישראל סביון. גלבוע: "לא ביקשתי שום דבר מסביון"

פורסם בתאריך: 25.3.18 13:57

חבר מועצת העיר ויו"ר סיעת חיפה חדשה ד"ר איתי גלבוע הודיע בסוף השבוע לאנשי מחנהו כי הוא פורש מהחיים הפוליטיים. לדבריו, סיבת הפרישה היא אישית ואינה קשורה להסכם כזה או אחר. נוסף על כך הודיע גלבוע כי הוא מעביר את תמיכתו ואת תמיכת מחנהו למזכיר המחוז של מפלגת העבודה ישראל סביון, שמבקש להתמודד בבחירות למועצת העיר בראשות רשימת העבודה ושוקל גם לרוץ לראשות העיר.

בחודש ספטמבר הודיע גלבוע על כוונתו להתמודד על ראשות העיר ואף בחן את ההיתכנות הכלכלית של המהלך, ולאחר מכן הודיע כי הוא מתכוון להתמודד על מושב במועצת העיר.

גלבוע, מה קרה?

"לאחר התלבטות קשה החלטתי לפרוש מהחיים הפוליטיים ולכן לא אתמודד בבחירות המוניציפליות הקרובות. דיברתי עם חברי בסיעה ועדכנתי את כל מי שאפשר. ביקשתי שיתמכו בסביון".

האם בתמורה קיבלת תפקיד במטה של סביון?

"לא ביקשתי שום דבר מסביון, גם לא הבטחה עתידית לתפקיד כזה או אחר".

 

למה החלטת לפרוש מהחיים הפוליטיים?

"אני מבקש להתרכז עכשיו בביתי ובמשפחתי. אני את שלי לעיר תרמתי גם כעובד ציבור בכיר וגם כחבר מועצת העיר. את הרומן שלי עם העירייה התחלתי באוקטובר 1993 בקדנציה הראשונה של ראש העיר הקודם עמרם מצנע. הקמתי את היחידה לפניות הציבור שהפכה לאגף. באוקטובר 2013 התמודדתי בבחירות למועצת העיר וזכיתי באמון הציבור, ועל כך אני מודה. בחיים הפוליטיים צריך לפעמים לעצור ולחשב מסלול מחדש. עם זאת, אם יהיו עוד מקומות שבהם אוכל להיות פעיל ברמה ההתנדבותית – אשמח".

סביון, כוח אלקטורלי חדש?

"גלבוע הודיע לי על פרישתו, ואני שמח שהוא תומך בי כמו בכירים נוספים במפלגה. גלבוע לא ביקש דבר בתמורה לתמיכתו, אבל אנחנו בטוחים שנוכל להיעזר בניסיונו הרב בחיים הפוליטיים ובעירייה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ברוריה

    חברי סיעתו?
    יש דבר כזה?
    הם נעלמו וגם הוא נהיה אויר מהרגע שנכנס למועצת העיר. לא שחיכינו למשהו יותר מעניין ממנו

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר