ההזמנה לאירוע פתיחת קמפיין הבחירות של הליכוד
ההזמנה לאירוע פתיחת קמפיין הבחירות של הליכוד

ארדן, רגב וכץ ישתתפו בפתיחת הקמפיין של הליכוד

ביום רביעי הבא יתקיים באולמי אורנים אירוע פתיחת קמפיין הבחירות של הליכוד למועצת העיר, ולשם כך גייסה הסיעה את התותחים הכבדים - השרים גלעד ארדן, ישראל כץ ומירי רגב וחה"כ יואב קיש ואמיר אוחנה

פורסם בתאריך: 28.8.18 12:42

סיעת הליכוד בעיר אמנם לא מריצה (לפחות בינתיים) מועמד לראשות העיר, אבל היא עושה הכל כדי להגדיל את כוחה ומקווה להכניס למועצת העיר בקדנציה הבאה יותר ממנדט אחד שהוא מנת חלקה בקדנציה הנוכחית. ביום רביעי הבא יתקיים באולמי אורנים אירוע פתיחת קמפיין הבחירות של הליכוד למועצה (ובאותה ההזדמנות גם הרמת כוסית לכבוד השנה החדשה), ולשם כך גייסה הסיעה את התותחים הכבדים – השר לביטחון פנים גלעד ארדן, שר התחבורה והמודיעין ישראל כץ, שרת התרבות והספורט מירי רגב וחה"כ יואב קיש ואמיר אוחנה שישתתפו בו.

 

 

יו"ר הסיעה שמשון עידו, מרכז הליכוד זה כאן?

"המשמעויות של ליכוד חזק הן הבאת תקציבים גדולים יותר לעיר מהממשלה, דאגה וטיפול בתושב ובלימת מהלכים אנטי ציוניים בעיר. קרית חיים לא תהיה אחות חורגת לחיפה. ברשימת הליכוד למועצת העיר יש שני נציגים מקרית חיים – יו"ר ועד קריית חיים שלמה אוחיון שנכנס בימים אלה לתפקידו ואלי בן דיין שמוצב כמספר 2 ברשימת הליכוד למועצה. בבחירות הארציות מצביעים כ-25 אחוז מתושבי חיפה וקרית חיים לליכוד, ואין סיבה שהם לא ייעשו כך גם בבחירות המוניציפליות. ליכוד חזק זה ליכוד שיש לו ארבעה-חמישה חברי מועצה".

 

שמשון עידו. "ליכוד חזק זה ליכוד שיש לו ארבעה-חמישה חברי מועצה" (צילום: יח"צ)

שמשון עידו. "ליכוד חזק זה ליכוד שיש לו ארבעה-חמישה חברי מועצה" (צילום: יח"צ)

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר