דוד עציוני והשר יואב גלנט. "הוא הוכיח חברות אמיתית ואומץ לב" (צילום: וניל צלמים)
דוד עציוני והשר יואב גלנט. "הוא הוכיח חברות אמיתית ואומץ לב" (צילום: וניל צלמים)

על הראש של כחלון: גלנט תומך בעציוני

שר הבינוי והשיכון וחבר הקבינט המדיני-ביטחוני אלוף במיל' יואב גלנט ממפלגת כולנו לא מיישר קו עם שר האוצר משה כחלון ומביע תמיכה בדוד עציוני לראשות העיר

פורסם בתאריך: 4.9.18 08:35

הפתעה ממטהו של דוד עציוני, המתמודד לראשות העיר: אתמול בערב שחרר המטה סרטון וידאו שבו שר הבינוי והשיכון וחבר הקבינט המדיני-ביטחוני, אלוף במיל' יואב גלנט, מביע תמיכה בעציוני.

"עציוני הוא כוח חזק, כוח חדש, כוח רענן, כוח צעיר", אומר השר בסרטון, "אני חושב שהוא אדם ראוי מאוד ואשמח מאוד אם תתמכו. מהיכרות אישית, יש על מי לסמוך".

עבור עציוני זהו אכן הישג מכיוון שגלנט הוא מספר 2 ברשימת כולנו של שר האוצר משה כחלון. למי ששכח נזכיר שעציוני שימש בעבר הלא רחוק כיועצו של זה כחלון, אשר הכריז על תמיכתו ביונה יהב לראשות העיר. עבור עציוני אין נקמה מתוקה מזאת, אבל חשוב להציג את התמונה הכוללת: גלנט וכחלון נקלעו לאחרונה למשבר אמון לאחר שבתקשורת נשמעו הערכות שלפיהן שר הבינוי והשיכון יערוק לליכוד. ההערכות הללו התחזקו לאחר שלפני שבועות אחדים פלט יו"ר הקואליציה לשעבר ח"כ דוד ביטן שגלנט יתמודד בפריימריז הבאים בליכוד, ודבריו עוררו סערה.

 

 

כעת נראה שגם בתחום המוניציפלי שוקל גלנט את דרכו מחדש ולא מתיישר עם מפלגתו, וזאת לאחר שבחודש שעבר פורסם כי הוא מביע תמיכה במתמודד על ראשות עיריית צפת מטעם הליכוד שוקי אוחנה בניגוד לתמיכתה של כולנו בישי מימון.

עציוני, על הראש של כחלון?

"אני מודה לשר גלנט על התמיכה. הוא הוכיח חברות אמיתית ואומץ לב. ב-30 באוקטובר חיפה תתחדש".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר