אמיר נפתלי ועינת קליש רותם. הכדור עובר למשרד החינוך (צילום מתוך דף הפייסבוק של אמיר נפתלי)
אמיר נפתלי ועינת קליש רותם (צילום מתוך דף הפייסבוק של אמיר נפתלי)

משרד הפנים פסל את מועמדותו של נפתלי למנכ"ל העירייה

מינויו של אמיר נפתלי למנכ"ל עיריית חיפה נפסל על ידי משרד הפנים. כפי שפורסם לראשונה ב"כלבו - חיפה והצפון", הסיבה לכך היא שהתואר האקדמי שלו אינו מוכר על ידי משרד החינוך

פורסם בתאריך: 5.12.18 15:49

סערה בחסן שוקרי: מינויו של אמיר נפתלי למנכ"ל עיריית חיפה נפסל על ידי משרד הפנים. עם כניסתה לתפקיד פנתה ראש העיר עינת קליש רותם למשרד הפנים בבקשה למנות את נפתלי למנכ"ל העירייה, ובמקביל היא זימנה את המנכ"ל הקודם גדי מרגלית, שמונה על ידי ראש העיר הקודם יונה יהב, והודיעה לו על הפסקת עבודתו.

במכתב התשובה שנשלח לעיריית חיפה על ידי מנהלת אגף בכיר לבקרת הון אנושי ברשויות המקומיות במשרד הפנים צוין כי לפי עמדת המשרד, כל מנהל מרמת מחלקה ומעלה נדרש לתואר אקדמי שמוכר על ידי משרד החינוך. עוד צוין כי משרת מנכ"ל היא משרת אמון שבה אמת המידה האובייקטיבית היחידה להתאמה היא תואר אקדמי כתנאי סף, ולכן חשיבותו הרבה של תואר אקדמי מוכר. המשרד הוסיף כי אין לו סמכות להחלטה בענייני תארים, ולכן על העירייה לפנות למשרד החינוך לאישור התואר שהוצג, וזאת כתנאי מקדים להמשך הדיון במינוי.

 

 

בשבוע שעבר דווח ב"כלבו – חיפה והצפון" על כך שהתגלתה בעיה בעניין התואר האקדמי של נפתלי. לטענת משרד הפנים הם לא קיבלו לידיהם כל אסמכתה המאשרת שהוא הוסמך לתואר מהמוסד האקדמי שבו למד. יצוין שעל פי חוזר מנכ"ל משרד הפנים, מועמד לתפקיד מנכ"ל רשות מקומית חייב להיות בעל תואר אקדמי או השכלה המקבילה לאקדמית. עוד יצוין כי אין צורך בהליך מכרזי למינוי מנכ"ל משום שמדובר במשרת אמון.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. כבר היה מנכ״ל עירייה בחיפה שזייף תואר מהטכניון .

    בושות לא להאמין כמה חובבנים.

  2. זה כבר לא מביך זה מטריד.

    יש פה שרשרת של מינויים לא ראויים על ידי קליש שהאחרון שבהם זה למנות את הלאומן הגזען מחד"ש ועוד כסגן ראש עיר.. ועוד ביום של מאבק באלימות נגד נשים, כשהוא עצמו נחקר על אלימות כלפי עובדת ציבור.

    יש פה לא מקרה אחד אלא רצף חמור שמטיל ספק רב ביכולת שלה. ראש עיר אמור להכיר את הכללים התנאים והיכולות של האנשים סביבה. נראה שיש פה ליקוי בסיסי בתפקוד ראש העיר, עוד ועוד מקרים של "אופס לא שמתי לב".
    אני מטיל ספק רב גם ביכולת של סגני השרים שהיא מינתה. למיכי אלפר יש ניגוד עניינים חמור בענייני תכנון והוא יו"ר ועדת המשנה לתכנון
    ובנייה. לרמתי יש ניגוד עניינים חמור בעסקיו עם חברת יפה נוף והוא עכשיו יו"ר החברה.
    מה הולך פה?
    היא מנסה להכשיל את עצמה? את העיר? את האמון בה?
    מבין אלפי מועמדים לא מצאה מישהו עם תואר אקדמי אמיתי?!

  3. ראובן אגרון

    אז מי יהיה מנכ״ל עיריית חיפה?
    המועמד של עינת קליש – נפתלי אמיר ״לא מצליח״ להציג אישורים שיש לו תואר אקדמי ראשון ושני.
    על סמך מה, המליצו עינת קליש ונחשון צוק על נפתלי אמיר, ש״הספיק״ לקפוץ/למעוד, ממשרה למשרה, בקצב מסחרר ותמוה.
    נו – ״לא נורא״, זאת כנראה כבר מסורת בעיריית חיפה, גם יונה יהב בחר בזמנו במנכ״ל עירייה (אבי גולדנברג), שנאלץ להודות שזייף את תעודות התואר השני שלו….

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר