אריאל קלנר. "עכשיו צריך לעבוד"
אריאל קלנר. "עכשיו צריך לעבוד"

חבר כנסת חדש לחיפה: אריאל קלנר מהליכוד

אריאל קלנר, מהנדס תעשייה וניהול ובעל תואר שני במינהל עסקים, יכהן בכנסת ה-21 מהמקום ה-34 במפלגת הליכוד. קלנר: "אני הולך לשרת את כל תושבי חיפה והמחוז על כל גווניהם וסוגיהם. הנושא החשוב ביותר הוא הזיהום האוויר"

פורסם בתאריך: 10.4.19 08:45

חבר כנסת חיפאי חדש יכהן בכנסת ה-21 מטעם מפלגת הליכוד: אריאל קלנר, מהנדס תעשייה וניהול ובעל תואר שני במינהל עסקים, שהוצב במקום ה-34 ברשימת המפלגה. קלנר מכהן כיו"ר ארגון חזון לאומי – המרכז למנהיגות ציונית שאותו ייסד, הוא היה ממקימי התא הכתום בטכניון, וברזומה שלו תפקידים כמו יו"ר נשיאות ועידת צעירי הליכוד, יו"ר פורום דרור בליכוד וחבר מזכירות המפלגה.

קלנר נבחר בבחירות הפנימיות בליכוד לנציג מחוז חיפה לאחר שגבר על ארבעה מתמודדים אחרים. עם אישור הצעתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לאפשר לו לשריין שלושה מקומות ברשימה, היה חשש כי קלנר שהוצב במקום ה-34 לא ייכנס לכנסת וזאת לנוכח הסקרים שניבאו לליכוד 28 מנדטים בלבד. למרות הסקרים שמר קלנר על אופטימיות. כעת, כשברור שהליכוד זכה ב-35 מנדטים, מקומו של קלנר בכנסת מובטח.

 

 

"אני מודה שעם ההתפתחויות לא חשבתי שזה ריאלי, וכל מה שרציתי זה שהליכוד ינצח ושהמחנה הלאומי ימשיך להוביל את מדינת ישראל", אמר קלנר הבוקר (רביעי), "קרה הבלתי ייאמן ועם ישראל נתן את האמון בראש הממשלה ובליכוד. ועכשיו צריך לעבוד".

קלנר יודע שמעתה הוא משמש נציגם של תושבי חיפה והמחוז בקרב מקבלי ההחלטות. "אני הולך לשרת את כל תושבי חיפה והמחוז על כל גווניהם וסוגיהם", הוא אמר, "הנושא החשוב ביותר הוא הזיהום האוויר. אכנס לעומק בכל הקשור לאיכות הסביבה. זה נושא שמטריד אותי וחלקים גדולים בציבור החיפאי".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר