ירון חנן (מימין) עם חבריו לסיעת הירוקים במועצת העיר. "את פעילותי הציבורית אמשיך כיו"ר העמותה הסביבתית העצמאית שלנו"
ירון חנן (מימין) עם חבריו לסיעת הירוקים במועצת העיר. "את פעילותי הציבורית אמשיך כיו"ר העמותה הסביבתית העצמאית שלנו"

חנן פורש ממועצת העיר אחרי שלוש קדנציות

לאחר שלוש קדנציות במועצת העיר הודיע חבר סיעת הירוקים ירון חנן על פרישתו מהמועצה. את מקומו צפויה לתפוס הילה לאופר, שהוצבה במקום החמישי ברשימה בבחירות המקומיות. חנן: "אני נאלץ בצער רב לבחור בחירה קשה בין המשך פעילותי במועצה לבין התחלה חדשה"

פורסם בתאריך: 20.5.19 07:44

ירון חנן, חבר מועצת העיר מטעם הירוקים, הודיע על פרישתו מהמועצה לאחר שלוש קדנציות. אתמול (ראשון) התקיימה ישיבת סיעה של הירוקים שבה ביקש חנן לפרוש, וחברי הסיעה אישרו את בקשתו. את מקומו צפויה לתפוס הילה לאופר, שהוצבה במקום החמישי ברשימה בבחירות המקומיות.

חנן: "בשל נסיבות אישיות, שלשמחתי קשורות לאתגרים חדשים שעומדים בפני כעת, אני נאלץ בצער רב לבחור בחירה קשה בין המשך פעילותי במועצה לבין התחלה חדשה בקידום משימותי הבאות. לאור זאת החלטתי שיהיה נכון לפנות עתה את מקומי במועצה לחברה חדשה ומדהימה – הילה לאופר. אני עושה זאת בתחושת סיפוק מהולה בצער על האכזבה שחלק גדול מתומכינו חשים לבטח לנוכח עזיבתי. אני שמח שבתקופת כהונתי רבת השנים זכינו לכמה הצלחות גדולות, ובראשן ההצלחה המרשימה של הסיעה שלנו בבחירות האחרונות, שאני אישית גאה בה מאוד. לשמחתי, הסיעה שלנו תזכה לחיזוק משמעותי בדמותה של לאופר, שכבר כיום באמתחתה זכויות רבות בפעילות חברתית ובעשייה רבת משמעות לטובת המטרות המייחדות את הירוקים מאז ומתמיד. בזכות העבודה המסורה של רבים בסיעה הפכנו לאחת מהסיעות המשפיעות והמשמעותיות ביותר עבור תושבי העיר. אני מאחל ללאופר הצלחה מלאה בתפקידה כחברת המועצה, ואגיש לה כמובן את כל הסיוע הנדרש כדי שהיא תיכנס במהירות וביעילות לתפקיד החשוב הזה. את פעילותי הציבורית אמשיך הן כיו"ר העמותה הסביבתית העצמאית שלנו והן בנושאים ציבוריים חדשים שאכנס אליהם מן הסתם בהמשך הדרך. אני מאחל לסיעת הירוקים ולכל חברי המועצה הצלחות רבות בעתיד, ומאמין שעוד תשמעו רבות על הישגי הירוקים בהמשך הדרך. את שאר הדברים שיש לי לומר אמסור בישיבת המועצה הקרובה ב-23 במאי כשאיפרד מהמועצה".

 

 

יו"ר סיעת הירוקים אביהו האן: "מזכירות הירוקים התכנסה אתמול וקיבלה בצער את הודעת הפרישה של חנן – חבר מרכזי עתיר מעשים והישגים בהנהגת הירוקים ובסיעה שלנו במועצה כבר כמעט שני עשורים. אנו מכבדים את בקשתו לפרוש ומאחלים לו הצלחה במשימותיו האישיות החדשות. נמשיך להיעזר בחנן, והוא עוד יתרום רבות לפעילותנו גם לאחר פרישתו. עם זאת אנו שמחים שאת מקומו תקבל לאופר. בזכות כניסתה למועצה תתחדש סיעתנו באשה נהדרת נוספת שתצטרף ליעל שנער, למוטי בליצבלאו ואלי בספסלי המועצה. כולם יגלו מהר מאוד מנהיגה טבעית שכבר הוכיחה עצמה בפעילותה החברתית המבורכת עד היום. לצד ההפסד שנרגיש עם עזיבתו הלא צפויה של חנן, אצלנו הירוקים, כמו תמיד, כל שינוי יביא עמו די מהר רענון, הצערה והתחדשות חיובית שישמרו ואף יוסיפו לנו כוח בקדנציה הזו ובעתיד. אנו מחזקים את ידיהם של חנן ולאופר לנוכח האתגרים העומדים בפניהם ומאמינים כי מטרותיהם האישיות ומטרותינו המשותפות יתגשמו".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. תודה לירון חנן על הפעילות

    פורש עם ההישג הכי גדול של הירוקים במועצת העיר ככה שזה תעודת כבוד לעבודתו בקודמות
    הציבור מצביע אמון מלא

  2. עבודה מבורכת במועצת העיר ! תודה ירון !

    כל הכבוד על הפעילות העניפה במועצת העיר ומחוצה לה.
    ירון פעל יחד עם הירוקים כאופוזיציה לוחמת במועצה וגם להישגים משמעותיים לחיפה.

  3. תודה לירון חנן ולירוקים על כל התרומה הרבה לעיר חיפה !

    העלו את נושא איכות הסביבה על השולחן
    משכו את כל שאר חברי המועצה לכיוון ה"ירוק"… רק בזכותם קליש ואפילו יהב (בשנת הבחירות) נהפכו לירוקים בשנה האחרונה !!!

  4. ירון - יישר כח והמשך הצלחה בדרכך

    מעריכים את כל מעשיך במועצה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר