יעקב פינגולד ודוד עציוני
יעקב פינגולד ודוד עציוני

הנתק הסתיים: עציוני ופינגולד השלימו

סגן ראש העיר דוד עציוני וחבר סיעתו יעקב פינגולד נפגשו אחרי נתק של כחצי שנה, הגיעו לעמק השווה והחליטו לצאת לדרך חדשה. פינגולד: "ביחד נחזק את הסיעה". עציוני: "נפעל יחדיו למען תושבי חיפה"

פורסם בתאריך: 3.2.20 15:25

אחרי נתק של כחצי שנה נפגשו סגן ראש העיר דוד עציוני וחבר מועצת העיר יעקב פינגולד, שנמנה עם חברי סיעת חיפה מתחדשת של עציוני, ויישרו את ההדורים ביניהם.

בין פינגולד לעציוני נוצרו חילוקי דעות ששיאם היה בתהליך מינוי יו"ר לדירקטוריון חברת האיצטדיון העירוני – תפקיד שניתן לסיעתו של עציוני מתוקף ההסכמים הקואליציוניים שעליהם הוא חתם עם עינת קליש רותם וסיעתה חיים בחיפה עוד לפני הבחירות לראשות העיר. עציוני ביקש למנות לתפקיד את איתמר צ'יזיק, אף הוא חבר סיעתו שלא נבחר למועצת העיר, ולאחר שמשרד הפנים פסל את מועמדותו של צ'יזיק מונה פינגולד ליו"ר זמני של הדירקטוריון. בשל התעקשותו של עציוני למנות את צ'יזיק לתפקיד הגישה עיריית חיפה ערעור על הפסילה, והוועדה לבדיקת כשירות מינויים בתאגידים העירוניים במשרד הפנים אישרה לבסוף את המינוי. בכל אותו הזמן ביקש פינגולד מעציוני שאם צ'יזיק לא יוכל להתמנות לתפקיד, הוא ימונה ליו"ר הדירקטוריון באופן קבוע, אך עציוני נמנע מהבטחה ברוח זו.

 

 

הנתק בין השניים הוביל לספקולציות רבות במערכת הפוליטית ואף לשמועות על כוונתו של פינגולד לפרוש מהסיעה ולקחת איתו את המנדט לסיעה אחרת. אתמול כאמור נפגשו השניים וקבעו להמשיך לעבוד בשיתוף פעולה.

פינגולד: "אני שמח שהגענו לעמק השווה, ועכשיו אנחנו יוצאים לדרך חדשה. ביחד נחזק את הסיעה".

עציוני: "מאז ומעולם היינו בקשר מצוין. תמיד ידעתי שגם אם יש חילוקי דעות, בסופו של דבר נדע לשים אותם בצד ונפעל יחדיו למען תושבי חיפה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר