האזנת סתר (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
האזנת סתר (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

בדיקה מחשש להאזנות סתר בלשכת ראש העיר

בלשכתה של ראש העיר נערכו השבוע בדיקות לאיתור האזנות סתר, וזאת לאחר בדיקה שנערכה לפני שבועות אחדים במשרדו של מנכ"ל עיריית חיפה היוצא איתן שטיאסני. בקרוב יבוצעו בדיקות במשרדים של בכירים נוספים

פורסם בתאריך: 21.2.20 07:56

עיריית חיפה מבצעת בדיקות לאיתור האזנות סתר במשרדים של בכיריה – כך נודע ל"כלבו – חיפה והקריות". הבדיקות נערכו השבוע בלשכתה של ראש העיר עינת קליש רותם, וזאת בהמשך לבדיקה שנערכה לפני שבועות אחדים במשרדו של מנכ"ל העירייה היוצא איתן שטיאסני. כעת נערכים בחסן שוקרי 14 לבצע בדיקות במשרדים של בכירים נוספים.

יצוין כי בדיקות דומות נעשו בשנת 2010 לאחר שעלה חשש כי בכירים בעירייה מצויים תחת האזנות. בעקבות כך הגישה אז העירייה תלונה במשטרה ובמקביל שכרה את שירותיה של חברה לגילוי מכשירי האזנה, אך בבדיקה שבוצעה לא נמצאה כל עדות לכך.

בכיר לשעבר בעירייה אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "לאורך כל התקופה של הנהלת העירייה הקודמת היתה פעם אחת בלבד שבה נערכה בדיקה כזו, וזה היה לפני כעשר שנים. הוחלט אז לבדוק אם יש האזנות, והעירייה שכרה חברה שבדקה את העניין. זה היה מקרה חד פעמי".

לפני חודשים אחדים עלה נושא האזנות הסתר לאחר שהופצה שמועה על כך שנמצאו האזנות סתר במשרדו של אחד בכירי העירייה. העניין לא נבדק ולא הוגשה תלונה בנושא.

מעיריית חיפה לא נמסרה תגובה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. שוב הם בלחץ... מפחדים מהצל העצמי יונה לא צריך האזנה כדי לדעת שאין לכם מושג איך לנהל את העיר!!

    כל תושבי העיר יודעים את זה…

  2. שיגעון רדיפה בחיפה

    שיגעון גדלות (מגלומניה) ושיגעון רדיפה (פארנויה) לעיתים דרים בכפיפה. היתכן שזה המצב בעיריית חיפה?

  3. ענת הופמן בת גלים

    העירייה שהייתי רוצה לראות בחיפה היא עירייה שעסוקה בהאזנה לתושבים ולא עירייה שחרדה מהאזנות.
    אני גרה בבניין טמפלרי לשימור בשכונת בת גלים . השכן שלי, הרב פרץ מאיר שהרשה לעצמו לעבור על החוק והוא חופר מתחת לבניין מקווה טהרה פיראטי. זו עבירת בנייה חצופה ומסוכנת . עיריית חיפה נכשלה בהפסקת עבודות הבנייה ובעצירת העבריין. במשחק "חתול ועכבר" בין הרב לבין העירייה העכבר מנצח כי החתול אדיש . כתבתי על כך לראש העירייה והחוויה שלי היא שהמכתב שלי תויק עמוק בפח הזבל.
    כל מי שמזדהה עם החוויה הזו חייבת לזכור שאנחנו התושבים אינינו חסרי אונים יש לנו כוח ונוכל להחליף את השלטון המקומי שלנו בבוא היום.

  4. חסמבה

    חבורת סוד מוחלט בהחלט! מצלמות, האזנות, אינטריגות ותיאוריות קונספירציה אינסופיות. עיריית חיפה, מה נהיה איתכם? במקום לשחק בבלשים (משחקים שעולים לציבור המון המון כסף!) תתחילו לתקן את הבורות בכבישים, ועל הדרך, אולי תנקו גם את המדרכות המלוכלכות, תילחמו בפשע המשתולל ברחובות, ותטפלו בבלאגן המתמשך במוסדות החינוך, בניצוחה של סיגל ציוני, ה״אמא של כל הילדים״, עליה כתב מישהו ש״עם אמא כזאת עדיף להיות יתומים״. דברים קשים? פחות מהמציאות בה אנחנו חיים.

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הנה יצא מירצע מהשק כאן מבוזבז כספיי ציבור על האזנות סתר מה הולך כאן מה נימעס עלינו כול השחיטות שלך נימעסת עלינו עם כול החיפוש אצל עובדיי הערייה מתיי כבר תיפעלי לטובת אוכלוסית העיר מה ניסגר איתך מה את פראנואידת הערייה ביגללך בפשיטת רגל….

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר