עיריית חיפה (צילום: חגית הורנשטיין)
עיריית חיפה (צילום: חגית הורנשטיין)

המועצה תתבקש לאשר העלאות שכר למשרות האמון

בישיבת מועצת העיר שתתקיים ביום שלישי יתבקשו חברי מועצת העיר לאשר עדכון שכר בשיעור של 2.5 אחוזים לעובדים בכירים בעיריית חיפה המועסקים במשרות אמון. בין השאר מדובר בשכרם של מנהל לשכת ראש העיר משה וינוקור ועוזריהם של ארבעה סגנים - מיכי אלפר, לזר קפלון, דובי חיון ודוד עציוני

פורסם בתאריך: 21.5.20 15:52

חברי מועצת העיר יתבקשו לאשר בישיבת המועצה ביום שלישי עדכון שכר בשיעור של 2.5 אחוזים לעובדים בכירים בעיריית חיפה המועסקים במשרות אמון – כך עולה מסדר היום שנשלח לחברי המועצה.

אל סדר היום צורף מכתבה של הממונה על תחום בכירים באגף משאבי אנוש בעירייה נורית הרפז אל מזכירת העיר ברכה שבו נכתב כי העדכון יתבצע "במסגרת טווחי השכר המאושרים על ידי משרד הפנים ומשרד האוצר". עוד נכתב כי "העסקתם של העובדים בחוזה בכירים הובאה בשעתו בפני מועצת העיר מבלי שהתבקש מראש אישור לטווח השכר, ולפיכך, בהתאם להנחיות משרד הפנים ומשרד האוצר בעניין העסקת עובדים במשרות אמון, עדכון השכר טעון אישור נוסף של מליאת מועצת העיר. האישור המבוקש לטווח השכר ייתר את הצורך בקבלת אישור נוסף להעלאה בשכר במסגרת טווח השכר שאושר".

 

 

אל מכתבה של הרפז צורף אישור מגזבר העירייה רוני בן חיים ליכולתה התקציבית של העירייה לשאת בתשלום השכר במסגרת טווח השכר, שבו נכתב: "הנני לאשר כי לעיריית חיפה יש יכולת תקציבית לשאת בתשלום השכר במסגרת טווח השכר לגבי כל אחת מהבקשות".

הבקשות מתייחסות בין השאר לשכרם של מנהל לשכת ראש העיר משה וינוקור; מלכי ציוני, העוזרת של סגן ראש העיר מיכי אלפר; ניקה זייצב, העוזרת של סגן ראש העיר לזר קפלון; ארנון פלג, העוזר של סגן ראש העיר הרב דובי חיון, וקיריל קארטניק, העוזר של סגן ראש העיר דוד עציוני.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

15 תגובות
  1. שיעלו להם ל 20 אלף. מגיע להם. ממש מצילי האנושות...

    המציאו את האנטיביוטיקה ,תרופה לקורונה

  2. מגדיל את משכורתי על דעת עצמי

    גם ככה מרוויחים סכומים מאטוד לא נמוכים. כמה אפשר לחלוב את הקופה הציבורית?

  3. אני

    ראש עיר מנותקת מהמציאות.מצד אחד מקצצת באגפים בעירייה סוגרת מחלקות מחסלת את מזכירות העיר והנה….מעלים שכר למקורבים….תתביישו לכם…..

  4. מושחתים, נמאסתם!

    לא יאמן! אין ספק שהשחיתות של ירושלים מחלחלת לחיפה: בדומה לעמיתיהם בירושלים, כך גם נבחרי הציבור בחיפה, מעלים את המשכורת לעצמם בשעה שרבים מתושבי העיר שבחרו בהם נמצאים במאבק קיומי יומיומי להישרדות במציאות כלכלית לא פשוטה. כמה אטימות וחוסר רגישות חברתית צריך כדי להעלות שכר, שהוא כבר ממילא גבוה מהשכר הממוצע, בשעה שהכלכלה העירונית נמצאת בקריסה. וראש העיר, כהרגלה, מצד אחד זועקת שאין כסף בקופה, ומצד שני לוקחת כסף ששייך לציבור ומבזבזת אותו על מקורביה. החזירים (על ארבע ועל שתיים) משתלטים על חיפה, העיר מוזנחת ומלוכלכת, התשתיות בקריסה, מוסדות החינוך במצוקה, רמת הביטחון האישי בשפל שטרם נראה, וראש העיר מרעיפה עוד ועוד הטבות על אנשי שלומה. יפורסמו שמותיהם של כל חברי הקואליציה העירונית שירימו ידם ויתמכו בהצעה. בושה של ראש עיר, חרפה של מועצה.

  5. בועז

    ‏לא מבין על מה היסטריה, ‏הרי פעם בשנה נהוג ‏לעשות ‏עדכון שכר. 2.5% זה ממש לא הרבה.

  6. מושחתים נמאסתם! (2)

    עירייה שמבקשת הלוואה של מאות מיליונים ביום אחד, ומעלה שכר ל״משרות אמון״ ביום אחר. שיא הניתוק וההסתאבות. איזה גועל. כואב הלב שאלה האנשים בהם בחרנו. הבחירה בקליש הולכת ומתבררת כהונאת הציבור הגדולה ביותר בתולדותיה של חיפה.

  7. ניר

    בושה שיתבישו עציוני דב חיון ,וכל הסגנים הדפוקים שלה שלא עושים כלום

  8. יוסי

    מגיע להם ! חיפה משגשגת , הכבישים במצב מעולה , הנקיון כמו בסינגפור , פרויקטים חדשים צצים בכל מקום , הביטחון האישי מצוין . האויר צלול כיין…
    בקיצור , תושבי חיפה שמחים ומרוצים כפי שלא היו מעולם…

  9. חיפאי מודאג

    עירייה רקובה של אוכלי חינם!!!!
    תתביישו לכם!!
    אנשים נלחמים על הלחם שלהם, וטתם דואגים לשחיתות שלכם!!
    תלכו ההיתה גועלים.

  10. רק שאלה

    קיריל קארטניק, העוזר של בובת ראש העיר דוד עציוני, עסוק כבר יותר מחודש במחאה פרטית נגד האוניברסיטה. האם תושבי חיפה צריכים לממן את פעילותו זו? שיתכבד ויציג את השעות שהוא מקדיש למען תושבי העיר לפני שהעבריינית המורשעת מגדילה את שכרו. שלא לדבר על עציצים אחרים שנושאים את כליהם של הסגנים המגרבצים.

  11. סיון

    בשעת משבר אין צורך לעדכן את השכר של הבכירים שגם כך גבוהה, השכר היחיד שצריך לעדכן אלה עובדי העירייה הקטנים!

  12. נועה

    חזירה בראשות עיריית חיפה. לא סתם הציגו אותה כך בארץ נהדרת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר