אריה דרעי ועינת קליש רותם
אריה דרעי ועינת קליש רותם

"נדרשת להיעשות עבודה משמעותית בעירייה"

בישיבת עבודה שקיים שר הפנים אריה דרעי עם ראש העיר עינת קליש רותם הוא דרש ממנה לבצע לסקר נכסים בעיר כדי להעמיק את גביית הארנונה ולחזק ההכנסות העצמיות. כמו כן קבע המשרד כי ניתן לבצע צעדים משמעותיים להפחתת הוצאות כוח אדם בעירייה ולהסדיר סמכויות של תאגידים עירוניים

פורסם בתאריך: 24.6.20 12:24

שר הפנים אריה דרעי קיים היום (רביעי) ישיבת עבודה במשרד הפנים עם ראש העיר עינת קליש רותם ועם בכירי העירייה. ממשרד הפנים נמסר כי בישיבה דובר על כך שהוועדה הגאוגרפית לאזור חיפה תבחן את השיוך המוניציפלי ואת חלוקת הכנסות בשטח נמל המפרץ והפולינום של חיל הים.

קליש רותם סקרה בפניו של דרעי את מצבה הפיננסי והמוניציפלי של חיפה, והתבקשה לבצע לסקר נכסים כדי להעמיק את גביית הארנונה בעיר ולחזק ההכנסות העצמיות. כמו כן הבהירו אנשי המשרד לראש העיר כי ניתן לבצע צעדים משמעותיים להפחתת הוצאות כוח אדם – דבר שיקל משמעותית על הנטל הכלכלי של העירייה – וכי יש להסדיר סוגיות כספיות וסמכויות של תאגידים עירוניים.

בפגישה אמר דרעי כי הוא יחדש את תוכנית הצפון בממשלה, ולחיפה יהיה חלק משמעותי בה.

דרעי: "חיפה היא חשובה מאוד לכל אזור הצפון, וחיפה חזקה תשפיע לטובה על כל אזור הצפון. יש מרחב של הזדמנויות לחיזוק העיר. משרד הפנים יסייע בכל מה שצריך, אך נדרשת להיעשות עבודה משמעותית בעירייה. יש להתמודד עם האתגרים ולהפוך את החזון למציאות".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. ש״ס וחלילה

    את הארנונה ישלמו רק המעמד השכיר שלא שייך למגזר החרדי.

  2. מיכאל

    ! למה בכלל הגברת צריכה לדבר איתו
    . עדיין לא קיבלנו הסבר לאן הארנונה הולכת ובהנחה שגם מי כרמל נותנת דבידנטים לעירייה מגביית יתר . צריך להחזיר את הקבלנים לפי מרכז ולדרוש מהממשלה לתקן את כול הכבישים בעיר . ואז להזמין את הנ"ל לספר לנו למה חיפה חשובה לצפון

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר