עיריית חיפה (צילום: חגית הורנשטיין)
עיריית חיפה (צילום: חגית הורנשטיין)

לזה יש כסף: עוד שתי משרות חדשות בשכר בכירים

בעיריית חיפה ממשיכים להמציא משרות חדשות שימלאו את כיסיהם של הנושאים בהן בשכר בכירים. ביום חמישי פורסמו מכרזים לתפקיד מנהל מחלקה חדשה לפיתוח קהילתי עסקי באגף לרישוי עסקים במינהל ארגון ושירות לציבור, ולתפקיד מנהל אגף בנייה ציבורית ותשתיות במינהל ההנדסה

פורסם בתאריך: 1.11.20 14:57

בזמן שראש העיר עינת קליש רותם מתפארת בפוסטים בפייסבוק כמה כסף היא חוסכת לתושבים, בעיריית חיפה ממשיכים להמציא משרות חדשות שמנפחות את המנגנון העירוני וממלאות את כיסיהם של הנושאים בהן בשכר בכירים.

נוסף על כך שהמחלקה לרישוי עסקים הופכת לאגף במינהל ארגון ושירות לציבור החדש, תוקם באגף מחלקה חדשה לפיתוח קהילתי עסקי – כך עולה ממכרז שפרסמה העירייה ביום חמישי לתפקיד מנהל המחלקה. כזכור, בשבוע שעבר נבחר יוסי כהן, ששימש עד כה מבקר עיריית עכו, לעמוד בראש מינהל זה, ובימים אלה מתנהל הליך מכרז למנהל האגף לרישוי עסקים במקומו של אהרון אליאס ששימש כמנהל המחלקה.

כמו כן מתוכננת הקמה של אגף נוסף במינהל ההנדסה – אגף בנייה ציבורית ותשתיות. ממכרז שפרסמה העירייה, אף הוא ביום חמישי, עולה כי העירייה מחפשת מנהל גם לאגף זה. אגף זה יצטרף לחמשת האגפים הקיימים במינהל ההנדסה רישוי בנייה, פיקוח על הבנייה, תכנון עיר, נכסים ותכנון דרכים, תנועה ונוף.

 

 

מפרטי המכרז לתפקיד מנהל המחלקה לפיתוח עסקי עולה כי נושא המשרה ישתכר שכר בכירים בשיעור של 45-35 אחוז משכר מנכ"ל. המשרה כוללת יצירת שיתופי פעולה בין המגזר העסקי לקהילה לקידום העסקים בשכונות העיר בהתאם לאופיה של הקהילה ולצרכיה; מיפוי ואיסוף מידע על העסקים הקיימים בשכונות וניתוח צורכי הקהילה לעסקים חדשים; אחריות לייזום, לפיתוח ולניהול של ממשקים ושיתופי פעולה בין עסקים בשכונות אשר משלבים יזמות וחדשנות, וחיבור לקהילה המקומית; בנייה ופיתוח של מערכת קשרים חוצה מערכות עבור הקהילה והעסקים בשכונות; חיבורם של העסקים לקהילה המקומית והנגשת מידע רלוונטי ליזמים ולעסקים; יצירת קשרי קהילה למיפוי הצרכים העסקיים כלכליים בשכונות ובאזורים הגובלים עם הקהילה; תמיכה, ליווי וסיוע לעסקים חדשים בהתאם לקהילה ולצורכיה; וסיוע וליווי של מערכות קהילתיות עסקיות בהיבט של חדשנות וראייה עתידית של שילוב מרחבים חכמים בשכונות והתחברותם לעיר חכמה.

מהמכרז למנהל אגף בנייה ציבורית ותשתיות במינהל ההנדסה עולה כי הזוכה בו ייהנה מחוזה בכירים בשיעור של 80-70 אחוז משכר מנכ"ל. המשרה כוללת אחריות לניהול, לפיקוח ולביצוע של פרויקטים הנדסיים בתחומים של תשתיות ומבנים; אחריות ליישום של פרויקטים הנדסיים בעיר לפי תוכניות העבודה השנתיות; אחריות להתקשרות עם חברות חיצוניות לביצוע פרויקטים בתחומי הבנייה והתשתיות; ניהול ופיקוח הנדסי של תחזוקת מוסדות ציבור, ובהם מוסדות חינוך, תרבות, רווחה ומשרדי העירייה וכל מבנה שקשור לעירייה ואשר נדרש לטיפול לפי החלטתה של הנהלת העיר; אחריות לגיבוש תוכניות העבודה השנתיות בנושאי אחזקה שוטפת ואחזקה מונעת רב שנתית למוסדות ציבור, למבנים ולתשתיות; אחריות לתכנון, לניהול, להכנה ולבקרה של תקציב אחזקת מוסדות ומבני ציבור; אחריות לקיום של ממשקי עבודה עם גורמים פנים עירוניים וחוץ עירוניים; ואחריות לניהול ולהנחיה מקצועית של עובדי האגף.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

18 תגובות
  1. השקוף

    ואני קורא פה לכל תושב חיפה שאכפת לו מהמצב בעיר והעומדת בראשה לצאת למחאות רחוב !!!!!!ביזבוז כספי הארנונה שלנו לא יכול להימשך!!!!!איפה טוהר המידות איפה שר הפנים????מה קורה כאן לעזאזל??????

  2. ממו

    נשמע כמו מהלך טוב. להעיף אנשי שלום העירייה הקודמת ולרענן את השורות. לא ברורה כותרת המאמר לתוכן שלו.

  3. שולה

    קליש חושבת ששכחנו כיצד תקפה את יונה יהב על בזבוז כספי הארנונה של התושבים. היא גרועה ממנו

  4. דווקא תפקידים נחוצים

    חשוב מאוד שיהיה אדם שיהיה אחראי על הנכסים הציבוריים של העירייה. למשל בתי ספר שנראים כמו מחנות פליטים. חבל שמערכת כלבו לא הולכת לסקר חצרות אחוריות של תיכונים בעיר. רק החזית שכולם רואים מטופחת, כל מה שמנסתר מעין הציבור נראה כמו זבל. יש מקומות שעשרות שנים אף ראש עיר לא נגע בהם. וקליש אשמה רק כי היא ביטלה את המסיבות ההמוניות.

  5. להב זגורי

    עיתון שמנסה להכשיל את ראש העיר בכל הזדמנות…רק כי סגרה לו את הברז….לא היתה ולא תהיה ראש עיר אחראית כמו קליש! ומי שהזיזו לו את הגבינה שיקפוץ

  6. חלק מהדברים דווקא כן נחוצים

    לא ברור למה צריך מנהל עסקי-קהילתי אבל מנהל בנייה ציבורית נחוץ מאוד. יש בתי ספר וסניפים של הרווחה שנראים כמו בכפר בגדה המערבית.

  7. אנונימיאולי

    אולי תרגיעו זה במקום פרזיטים שהוליכו אותם הביתה. גם אצל הקודם המהולל זה היה….בדוברות למשל איזה רקע בדיוק היה למנהל האגף הקודם.??אז די להשמיץ. תנו לקליש לעושות סדר באורווה

  8. ראש העיר בדרך הנכונה .

    לחסל סופית את החברה העירונית יפה נוף וגם את החצי עירונית שקמונה. עד סוף הקדנציה המוצלחת של הדו ראש נתעורר ב1985.

  9. התמנון

    מוזר. מר יונה יהב, ובני משפחת נישליס בזבזו פי 3 תקציב על עצמם. אני יכול להרחיב בנושא ואף לשלוח למר בועז כהן מסמכים בנושא.
    בעצם, כשאני חושב על זה… כנראה שהמסמכים כבר נמצאים בידי מר כהן.
    טוב נו…

  10. דווקא תפקידים נחוצים

    אולי זה לא מורגש, אולם כבר שנים רבות שיש עובדת בשכר בכירים שאמורה היתה להיות אחראית על כל המבנים הציבוריים של העיריה. העיריה לא הטרידה אותה בתביעות בגין כל מיני דברים טובים שעשתה ולכן כל עיתותיה אמורות היו להיות מוקדשות למטרה זו.

  11. משה

    למה אתם לוקחים צד תמיד נגד קאליש ? אתם צרכים להיות נורמליים לא?

  12. חיפאי מודאג

    כספי ציבור שנשרפים ומבוזבזים על חשבון משלם המיסים
    תתביישו לכם מנהלי העיר

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר