-->
אורי אוזן ומיכי אלפר (צילומים: יוסי ויינר, הדור הבא בצילום; אורלי זיילר)
אורי אוזן ומיכי אלפר (צילומים: יוסי ויינר, הדור הבא בצילום; אורלי זיילר)

התפוצץ המשא ומתן על כניסתה של ש"ס לקואליציה

הסיעות חיים בחיפה, ש"ס ודגל לתושב כבר הגיעו לסיכום על כך שתפקיד יו"ר המועצה הדתית יעבור לידיה של ש"ס ותפקיד מנכ"ל המועצה יהיה בידיה של של דגל לתושב, אך אז התגלעו חילוקי דעות בין הצדדים כאשר ש"ס דרשה שסיכום זה יעלה על הכתב

פורסם בתאריך: 12.11.20 15:18

המשא ומתן להצטרפותה של סיעת ש"ס לקואליציה של ראש העיר עינת קליש רותם התפוצץ היום (חמישי). גורמים המעורבים במגעים בין הסיעות חיים בחיפה, ש"ס ודגל לתושב מציינים כי הצדדים כבר הגיעו לסיכום על כך שתפקיד יו"ר המועצה הדתית יעבור לידיה של ש"ס – תנאי שעליו התעקשו מפלגת ש"ס הארצית ויו"ר המפלגה שר הפנים אריה דרעי – ועל כך שתפקיד מנכ"ל המועצה יהיה בידיה של מפלגת דגל התורה וסיעתה החיפאית דגל לתושב, התגלעו חילוקי דעות כאשר ש"ס דרשה שסיכום זה יעלה על הכתב.

כזכור, ש"ס תמכה בבחירות המקומיות בראש העיר לשעבר יונה יהב, אך לאחר הבחירות היא פתחה במשא ומתן עם קליש רותם על הצטרפותה של הסיעה לקואליציה. אלא שבש"ס התעקשו לקבל את ראשות המועצה הדתית – תפקיד שהובטח לדגל לתושב שהיתה הסיעה החרדית היחידה שתמכה בקליש רותם טרם הבחירות. במשך חודשים ארוכים נמנע דרעי מלהיפגש עם קליש רותם, עד לחודש יוני השנה כשהמגעים בין הצדדים להצטרפות לקואליציה החלו לצבור תאוצה. היום כאמור התפוצץ המשא ומתן.

יו"ר סיעת ש"ס אורי אוזן ויו"ר דגל לתושב מיכי אלפר מסרו: "אין תגובה".

 


 

 


 

תגובות

3 תגובות
3 תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר